DJ41 20 mrt 2013 #1 Weet iemand waar je een soldeerklem of soldeerarm kan kopen? zoiets: Ik weet niet zo goed hoe je zoiets noemt, dus zoeken is een beetje lastig.
Weet iemand waar je een soldeerklem of soldeerarm kan kopen? zoiets: Ik weet niet zo goed hoe je zoiets noemt, dus zoeken is een beetje lastig.
ruudxd Forum veteraan 20 mrt 2013 #2 Dat word een 3e hand genoemd. Verkrijgbaar bij de meeste elektronica winkels.
NickA 20 mrt 2013 #8 Volgens mij gewoon bij conrad "3de handje" is in meerdere uitvoeringen beschikbaar. groet Nick
Tribal69 20 mrt 2013 #9 Enkele mogelijkheden : Mr JIG - Soldering Aid (NL Warehouse) Soldering Fixture TL2309
M Manta 21 mrt 2013 #12 corsairk zei: HBM 3e handje met loupe Klik om te vergroten... Door dit draadje er gisteren 1 gehaald bij Electronica zaak Fakkert in Zwolle. Maar met twee LED's onder de loep. Koste € 15,00.
corsairk zei: HBM 3e handje met loupe Klik om te vergroten... Door dit draadje er gisteren 1 gehaald bij Electronica zaak Fakkert in Zwolle. Maar met twee LED's onder de loep. Koste € 15,00.
S Student Moderator Moderator team Forum veteraan 21 mrt 2013 #13 vaak ook bij "dameshobbywinkels" te krijgen. oa pipo's