Solo Maxx vs MCPX vs Align 6ch vs V100D03BL

Ik las New Nine Eagles Helis - Consolidated - RC Groups

dsc_3782.jpg

Dat is heel mooi, nu nog even wachten op de Align 6ch sub micro voor de echte vergelijking voor ik 1 koop.
Nine Eagle vs MCPX vs Align 6ch
Ik wil 1 van de 3 in huis halen.
MCPX bind met mijn DX6i,
als die andere helis beter zijn, word het een extra afstandbediening in huis erbij ( het is niet anders ).

Dus ik hoop dat jullie ze snel aan gaan aanschaffen en mij kunnen vertellen wat nou werkelijk de beste is.
Het blijft een hoop geld voor zo een prulletje, reken maar tussen de 150 en 200 euro, ik wou ze niet alle 3 kopen.
groeten

Laatst bewerkt:
Als je ze nu alle drie koopt en bijv. één naar mijn richting op stuurt kunnen we een vergelijking doen en kun jij een besluit nemen welke jij wilt houden en welke hier mag blijven:D

Het merk Walkera zou ik niet willen kopen.
Elke heli merk heeft zijn sterke punten.

Walkera heeft brushless motoren, MCPX spektrum ontvanger, Align carbon blades.
Nine-eagles heeft dat batterij-klik systeem enzo, staart ook zo vervangen zonder moeite.
Mischien een bastaard heli ervan maken als ideale submicro-heli.
Dat word pas een dure heli.

Inelkgeval : dat werd tijd zeg met die Walkera, heeft lang op zich laten wachten.

Laatst bewerkt:
Tog wel leuk ziet het er uit die Walkera.

Ik zal niet discrimineren, en maak ervan:
Nine Eagle vs MCPX vs Align 6ch vs Walkera 6ch
Hoe verander ik de topic titel ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt nog een moeilijke keuze.
Net wat je zegt, elke heli en merk heeft wel weer iets waar je voor kan kiezen

Tog wel leuk ziet het er uit die Walkera.

Ik zal niet discrimineren, en maak ervan:
Nine Eagle vs MCPX vs Align 6ch vs Walkera 6ch
Hoe verander ik de topic titel ?

Bericht bewerken kiezen en dan voor "meer opties" kiezen. Staat naast "opslaan" en "annuleren".

hmm... Via h*bbyk*ng kan je de 180 blijkbaar niet naar BE verschepen...

Ja k ben beetje aan het kijken naar een "nieuwe" Heli aangezien ik de solo pro al beetje gezien heb... Ik ben hier zeer blij van geweest en aangezien ik een trouwe klant ben zou ik het liefst in nine eagles blijven. Het zou wel maar voor binnen een maand of langer zijn dus als er iets nieuws (beters) uitkomt zou het altijd goed meegenomen zijn ;)!! Ik had verstaan dat de zender die bij de 180 Geleverd word uitwisselbaar is met enkele Nine Eagles modellen Maar geen geheugen heeft, Maar er zou wel een nieuwe in aantocht zijn die dit wel heeft? Verder had ik nog de vraag of het eventueel mogelijk is om de 180 te koppelen aan een andere zender niet van Nine Eagles?
(als ik een beetje inval op dit topic mag je het gerust melden hoor. Start ik wel een nieuw op dan ;)!!)

Het schijnt dat Robbe zijn stickers erop plakt, en duur wil verkopen,
daarom mag Nine-Eagles het niet verkopen aan europeanen, alleen Robbe.
Onderdeeltjes kun je wel gewoon bij HK halen !

Het schijnt dat Robbe zijn stickers erop plakt, en duur wil verkopen,
daarom mag Nine-Eagles het niet verkopen aan europeanen, alleen Robbe.
Onderdeeltjes kun je wel gewoon bij HK halen !

De 180 is echter wel gewoon in NL te koop hoor, toprc heeft deze in haar assortiment...

Back