soort depron? en de sterkte er van

hi iedereen
ik zit met een vraag wat is de soort witte depron die julie het liefst gebruiken is dit de grafische of de parket isolatie
en moet je het helemaal sterk maken of hoefd dat niet altijd
dit is een vraag omdat ik ergens mee bezig ben waar ik nog ff niets over kan zegen maar het is hoop vol

nou mensen het is echt belangrijk dat ik achter de info kom en dan niet alleen voor mij nou voor uit
ik zou het maar vertellen. ( wou het eerst niet doen in verband met de mogelijke verwachtingen die het kon schepen dus ga nog nergens van uit)
ik ben bezig om in samen werking met mijn vader te kijken of ik via zijn werk goedkoop aan depron kan komen voor ons maar daarvoor moet ik wel weten wat julie nu exact gebruiken.

De parket isolatie is voor ons de beste. De grafische heeft aan beide zijden een papier laag zitten, dit is mooier om er maskers van te maken voor schilderijen en foto's. Dit papier maakt het voor ons eigenlijk te zwaar en onbruikbaar.

het is gewoon witte depron ondervloer voor parket, hier in eindhoven kun je zoveel vierkante meters kopen in 3 en 6 mm dat je er een paleis soestdijk van kan bouwen op ware groote.

zoals theo al zegt, over grafisch depron zit meestal een gladde karton/papier laag, en dat maakt het zwaar.

De display kwaliteit van Depron(R) die Moorman Karton Weesp levert, is "gewone" Depron, die bedoeld is om te bedrukken (Shockflyer's :?: e.d.) , of voor maquette-bouw (mini-paleisjes, Soestdijk :?: e.d.) ....

Gewoon te bestellen in doosjes van 40 platen 3mm .... (of af te halen in Winschoten bij het centraal magazijn van Moorman)

nee ik ben nog niet van plan om met depron te gaan bouwen het idee is dat ik mischien er goedkoop aan kan komen en dan een goedkoop adres word voor ieder een die depron nodig heeft
als er tenminst interse voor is

ik gebruik gewoon de isolatie depron platen (1m² voor onder parket). doet het prima als je het mij vraagt...

DSCF0013.JPG

marko, als het de depron is met die papierlaag, bespaar je dan de moeite en energie, dat is veel te zwaar de vierkante meter om er iets leuks mee te doen, en het papier eraf halen heb ik ook al eens geprobeerd, zonder resultaat :wink:

ik heb ook gehoord dat er speciale depron is voor vliegers(geen vliegend tapijt uhh parket)
en die verkrijgbaar is bij bv. hobbyin
deze is dan warm gewasld, en is daarom op 1 richting sterker(net als bij balsa)

mohammed zei:
....deze is dan warm gewasld, en is daarom op 1 richting sterker(net als bij balsa).....

Zo wordt alle Depron(R) gemaakt ..... dus "marketing-prietpraat" .....

@HighFlyer

Dit komt ergens uit het draadje Vermeld hier je Depron leverancier

• Het alternatief is Moorman Karton in Weesp.

Deze levert voor de grafische industrie, display kwaliteit witte Depron.

3mm 700 x 1000 mm per 70 in een doos EUR 1,46 per plaat
    5mm 500 x 700 mm per 40 in een doos EUR 1,60 per plaat
    5mm 700 x 1000 mm per 20 in een doos EUR 2,90 per plaat
    5mm 1000 x 1400 mm per 20 in een doos EUR 4,16 per plaat

Prijzen excl 19% BTW en verzendkosten EUR 12,50 bij orders onder de EUR 160,-- ook dit alles excl. de BTW.

Prijzen zijn van vorig jaar, maar kloppen nog redelijk .... Dit is de "gewone" Depron(R), ûut Weert ........

• Display kwaliteit is zonder beschadigingen/verontreinigingen of opdruk, verder gelijk aan de ondervloerplaat .... (volgens Depron(R) Weert)

dankje dirk dan is het dus mogelijk wel goed spul want ik mischien kan krijgen voor ons allemaal tegen laageprijsen zonder eenorm veel te moeten bestellen

Back