T
Theo Coenen
Guest
Krijg net naar aanleiding van dit draadje [92707] verlengen-draaden-2 een PB. Ik wil jullie die tekst niet onthouden, helaas moet ik het zo doen aangezien de betreffende draad al gesloten is.
Als mensen het niet met mij eens zijn dan mag dat en mag men dat ook laten weten, maar om mij of iemand anders op deze manier te bedreigen ben ik niet van gediend.
Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik heb het wel gemeld bij het forum beheer, maar in afwachting van wat hun gaan doen plaats ik dit toch hier zodat jullie allemaal weten hoe en wat.
rcfietspomp zei:kijk maar uit tegen wie jij het heb vriend .en anders kom je me toch in de hoek gooien .me adres staat er bij
Als mensen het niet met mij eens zijn dan mag dat en mag men dat ook laten weten, maar om mij of iemand anders op deze manier te bedreigen ben ik niet van gediend.
Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik heb het wel gemeld bij het forum beheer, maar in afwachting van wat hun gaan doen plaats ik dit toch hier zodat jullie allemaal weten hoe en wat.
Laatst bewerkt door een moderator: