soort van bedreiging.........

• Topicstarter Topicstarter Theo Coenen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Theo Coenen

Guest
Krijg net naar aanleiding van dit draadje [92707] verlengen-draaden-2 een PB. Ik wil jullie die tekst niet onthouden, helaas moet ik het zo doen aangezien de betreffende draad al gesloten is.

rcfietspomp zei:
kijk maar uit tegen wie jij het heb vriend .en anders kom je me toch in de hoek gooien .me adres staat er bij

Als mensen het niet met mij eens zijn dan mag dat en mag men dat ook laten weten, maar om mij of iemand anders op deze manier te bedreigen ben ik niet van gediend.

Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik heb het wel gemeld bij het forum beheer, maar in afwachting van wat hun gaan doen plaats ik dit toch hier zodat jullie allemaal weten hoe en wat.

Laatst bewerkt door een moderator:
helemaal gelezen nu en die reactie was inderdaad 100% terecht, volgens mij is dit het probleem van meneer de fiestpomp (als je zo reageert heb je toch echt een probleem lijkt me) en niet van jullie.

dus robert zal waarschijnlijk wel maatregelen nemen het is aan hem om hem te regelen niet aan ons ''forumgebruikers''

Als ik het zo lees zijn er een aantal mensen flink langs elkaar heen aan het praten. Ron plaatst een paar gepeperde opmerkingen, rcfietspomp herhaalt deze en Theo denkt dat dit de woorden van rcfietspomp zijn, klopt dat?

Met bovenstaande in gedachten was de opmerking van Theo naar rcfietspomp toe dan ook niet terecht, wat hem overigens niet het recht geeft om in dergelijke bewoordingen per pm te reageren.

Het geeft wel aan dat er bij de ervaren gebruikers flink wat irritatie wordt opgewekt door het gedrag van bepaalde -al dan niet nieuwe- gebruikers. Ook ik erger me vaak aan het gemakzucht en soms ook de brutaliteit van sommige gebruikers. Het zou niet verkeerd zijn als er af en toe eens wat waarschuwingen werden uitgedeeld. Tot nu toe is negeren waarschijnlijk de beste oplossing, dan wordt men wel gedwongen om zelf wat initiatief te tonen.

Just my 0.02 :teacher:

Laatst bewerkt:
"Mn adres staat er bij" Nou nou ruige jongen is dat zeg, ga voor de grap es met een groep vrienden daarheen om aan te bellen :) (Natuurlijk niet met 50-ers zoals jezelf, meestal zijn die lichamelijk niet helemaal fit...) Vraag hem dan maar eens of ie echt niet wilt praten.

Maar, Theo, gewoon negeren. Ik zie je hier soms weleens op het forum (Niet vaak, ik zit meestal in het auto gedeelte), maar je bent volgens mij een aardige gozer, dus laat die gast toch gewoon links liggen :)

En ook ik word van die beginners soms tamelijk moe, ze stellen 500 vragen en doen er dan niks mee terwijl jij er soms wel een uur tijd in hebt gestoken! (Ja, zelf al een paar keer meegemaakt)

P.S. Dit is een ander account van mij, ik zit al langer dan een maand op dit forum hoor :)

Korte (verlengde) lont.

Komop zeg mensen, dit is toch geen aanleiding om een hartinfarct te krijgen?, het is een hobby waar we mee bezig zijn en juist die hobby moet zorgen voor ontspanning!.
Ik heb nog een grote rol met lont staan, ik heb die niet meer nodig.
Ik had genoeg aan de gebruiksaanwijzing waarin stond, wat te doen alvorens de lont te gebruiken;
Ga zitten in de lotushouding.
Haal diep adem en zeg woemmmmmmwoemmmmmm.
Doe dit 5 min. achter elkaar.
Heeft dit nog niet geholpen, zet dan de pc uit, neem een lekker biertje,
en ga lekker bij de vrouw of partner zitten.
Oftewel, morgen weer een dag.
icon12.gif

Vriendelijke groeten.
Ton...

is het niet zwak om met een ''groepje'' te komen? vind ik wel
en ik zou er mooi geen tijd in steken, ennuh waarom zouden de 50+ ers niet fit zijn?
gr. Jeroen

Heren heren, Het is niet de bedoeling om teksten van pb's ongevraagd openbaar te maken, daarvoor zijn het pb's. Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik het ongenoegen van Theo zeker niet onderschat, ik kan dit snappen.

Ik doe hier zeker wat mee, dit is weer een leermoment, eens kijken hoe we het een en ander in de toekomst kunnen voorkomen (al blijft het een open forum waar iedereen alles op kan neerplempen..)

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back