SOS Probleem met nieuwe fpv set

• Topicstarter Topicstarter flyitthewayyoulike
  • Startdatum Startdatum
F

flyitthewayyoulike

Guest
Hallo iedereen ,
Heb een 5.8ghz set gekocht bij hobbywireless
FPV582 Plug and Play 5.8 GHz 200mW Wireless System A/V 5.8 GHz FPV wireless system for FPV [FPV582] - $99.99 :: Hobby Wireless - FPV Store - The Best in Wireless System
Wil dit gebruiken met men GoPro HD camera , wat perfect mogelijk is.
Ik kan al live out instellen op de gopro.
Maar de tx heeft naast de 12V input ook nog een plug met 5 draadjes eraan : zwart rood geel wit groen
Geel is dus voor de video , maar moet ik dat draadje dan solderen aan de gele RCA plug van mijn gopro output? Want als ik dat tegen elkaar houd krijg ik nog geen beeld. Misschien moet ik nog iets doen met de andere 4 draadjes? Op een foto van het product, op hun site, staat wat uitleg over de draadjes , die geven blijkbaar stroom aan de camera , maar mijn cam heeft geen externe voeding nodig , hoe los ik dit op?

Vriendelijke groeten , Seb

Om een signaal over te dragen zijn altijd twee verbindingen nodig. De signaaldraad en meestal een massa-verbinding, ook wel ground genoemd.

Rood = +12
Zwart = Massa (ook voor audio en video)
Geel = Video
Wit = Audio
Groen = Niet in gebruik

Elke Camera heeft toch 3 of 4 draaden?
Die van mij heeft er 3
Rood = + 12v
Zwart = Massa
Wit = Video

Bedankt voor de reactie ,
wel , de gopro heeft gewoon een gele RCA plug als videouitgang , weet er dus iemand hoe ik die RCA kan aansluiten op die fiche met die vijf kleurtjes? Waar moet ik dan met die zwarte 'ground' kabel naartoe?

Grtjes , Seb

bingo ! :p
Ik hield de zwarte draad tegen het omhulsel en de gele tegen het topje van de pin en ik kreeg beeld , nu snel het een en ander gaan solderen en straks de lucht in? :D

Heel erg bedankt ! grtjs seb

Back