Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Theo Coenen wrote:
Die schulze slim 10 zal waarschijnlijk net te weinig zijn. Probeer deze nog snel te ruilen voor een maatje groter dan loop je daar alvast geen risico's mee.
In de operation instructions van de regelaar zegge ze dat voor parkflyers is, en voor een normale sp400 (even for a normal speed 400)Stevo zei:Een 10 A regelaartje is inderdaad zeer licht en kan het mogelijks niet al te lang uitzingen in combinatie met een SP 400 maar dat wil nog niet zeggen dat, bijaldien je alles correct hebt aangesloten, je de motor niet kan laten draaien met dit regelaartje. Dit regelaartje zal heus wel de nodige spanning (8,4 V) overbrengen naar die motor doch dit mogelijks niet kunnen volhouden wegens de hogere stroomeisen van de motor.
Mogelijks zit de de fout ergens anders, ben je zeker dat je kanaal 3 hebt gebruikt? Je moet ook de regelaar "kalibreren" door eens volgas te geven waardoor de volledige "loop" van de gasstick wordt herkend. Heb je al een keer je motor rechtstreeks aangesloten op die accu, en wat doet hij dan? en kan de motor vrij lopen? (spinner die tegen het front van het toestel sleept oid waardoor de motor niet op toeren komt).
Ik heb een Slim 18A (niet meer in de catalogus van Shultze aanwezig) en die piept ook bij laag motortoerental (het is dus niet de motor die piept).
Eventueel eens foto van je set up plaatsen.
Stevo
gas stond dicht, aangesloten deed niks heb ik volgas gegeven maar ook niksJoost zei:Motor begint te piepen? Gas wel dicht? Of prongelijk aangesloten met volgas? (servo reverse gas kanaal?)
Volgens mij niet, ik heb het al een paar maal herhaalt en alles dubbel gechecktStevo zei:Dan breng je hem terug naar de winkelier en vraag je een andere, "zwaardere" vaartregelaar want normaal gezien is aansluiten van die zaken heel simpel en is de jouwe mogelijks defect.
Nog een laatste vraag, per ongeluk niet de motor +- aan de batterij aangesloten en vice versa?
Stevo
Niek zei:Q en ruilen?!? Vooral dit forum NIET noemen..