C
Cutter
Guest
Ik zag laatst een aflevering van mythbusters, waar ze het over PET flessen hadden, (van die frisdrank flessen waarin wat water zit oppompen, en je hebt een raket)
Toen moest ik denken aan een documantaire over Space ship one.
Het is een betaalbare vorm van ruimte vaart ofzo.
het grotere toestel brengt het kleinere tot een zekere hoogte, ontkoppelt het, en de kleine vuurt zich met een straalmotor af.
ik had het idee om in het kleinere toestel een frisdrank fles oid te plaatsen, en die van tevoren op pompen, en een mechaniek maken dat ik met een servo de druk kan laten ontsnappen.
Hij schiet dan met een hele harde snelheid de lucht in.
Als het water is ontsnapt hou je een licht zweefvliegtuig over, die je dan weer leuk naar beneden laat zweven.
Van het grotere toestel wil ik een EDF gebruiken, of gewoon een trek prop.
je hebt dan wel 2 vliegers nodig, de een bestuurt het grote toestel, en ontkoppelt de kleine.
de andere bestuurd de kleine.
Wat vinden jullie van het idee?
Ik wil er in de eerstvolgende vakantie mee beginnen :wink:
Toen moest ik denken aan een documantaire over Space ship one.
Het is een betaalbare vorm van ruimte vaart ofzo.
het grotere toestel brengt het kleinere tot een zekere hoogte, ontkoppelt het, en de kleine vuurt zich met een straalmotor af.
ik had het idee om in het kleinere toestel een frisdrank fles oid te plaatsen, en die van tevoren op pompen, en een mechaniek maken dat ik met een servo de druk kan laten ontsnappen.
Hij schiet dan met een hele harde snelheid de lucht in.
Als het water is ontsnapt hou je een licht zweefvliegtuig over, die je dan weer leuk naar beneden laat zweven.
Van het grotere toestel wil ik een EDF gebruiken, of gewoon een trek prop.
je hebt dan wel 2 vliegers nodig, de een bestuurt het grote toestel, en ontkoppelt de kleine.
de andere bestuurd de kleine.
Wat vinden jullie van het idee?
Ik wil er in de eerstvolgende vakantie mee beginnen :wink: