Spannend uurtje

Hoi Allemaal,

Wel ik heb vanavond weer in mijn "prive" vijver kunnen varen gelijk mijn lageregler LR2 nu op volle snelheid afgesteld , en nu snort ie met 10 km/u op periscoop diepte strak voorbij , mooi man! :D

En niks geen dolfijn efect meer, ik moest de LR2 iets hoger zetten en dat was alles. :lol: :lol:

En wat eigenlijk belangrijker is ik heb 2 uur storings vrij kunnen hunten daar door die bak, alleen het was er nog wat troebel maar ik hoop dat dat nog wat tot rust komt.

Ik zal morgen even een andere servo bestellen en dan proberen we het weer met de propregeling want dat miste ik dus wel meteen die regeling.
Goede dingen wennen snel maar dan moet natuurlijk straks niet weer die servo uitfikken want dan gebeurt er toch iets niet goed daar binnen in die sub.

Groeten op deze mooie zwoele avond. :wink:

Jan.

Hoi Jan,

Proficiat Jan ik heb jou ellende gevolgd,zo zie je maar weer, meestal zijn het die kleine rot dingen en niet waarom het gaat.
Ik heb met belangstelling jou story gevolgd.
Trouwens werkt fijn hé,die lageregler ,ik heb er ook veel plezier van.

Gr. Rob

Hoi Allemaal,

Wel het ging dus nog steeds niet goed in die sub, maar zonder schade deze keer en gelukkig zag ik het nu fout gaan.
Wat gaat er dan fout ,nou bij een bepaalde zweefstand (stand sleetje dus)
wilde deze wel eens haken, ik zag één keer mijn nieuwe servo die nog met één m3 boutje vast zat zo zichzelf scheef duwen terwijl er niets aanliep of andere vreemde zaken tussen zaten.

Dus toen zelf voelen en inderdaad bij één bepaalde stand en op een bepaalde manier druk er op zettend liep mijn slee gewoon vast. :cry: :cry: :cry: Dit is dus echt de wet van murpy en ik was zo zeker van mijn zaak :oops: :oops:

Dus vandaag een nieuwe veeeeeeel betere geleiding (lees sleetje) gemaakt ,belachelijk uitvoerig getest en nu maar weer zien of het nu echt goed is ,Ik zeg effe niets meer.

Maar nu een duidelijk probleem en nu weten we zeker waarom mijn accu inelkaar klapte en ik een servo opfikte. 8O

Groeten maar weer.

Jan.

Hoi Allemaal,

Ik heb vanmiddag weer 1.5 uur kunnen varen met mijn sub en de "propregeling" uitvoerig getest inc effe voelen of alles nog niet heet aan het worden is ,maar alles werkt nu dus goed ,en je kunt hem nu op elke diepte neerhangen en daar hangt ie dan ! 8)

Mooi man anders zouden alle inspanningen en frustaties voor niets zijn geweest en goedkoop is het ook al niet meer, :? maarja als je alles van te voren weet ! :roll:

En messing koker profiel is dus niet geschikt om daar een sleetje van te maken (in mijn toepassing dan) ik heb nu twee messing buisjes als geleiding waar twee messing buisjes omheen zitten en daarop zit een messing plaatje waar de schakelaar op gemonteerd zit.

Inplaats van één messing koker als geleiding voor een koker busje waar de messing plaat met schakelaar op zat. :cry: :cry:

Dus al met al werkt het nu goed en nu maar afwachten wat de toekomst brengen mag.

Resume' Nu ik weet dat Norbert een BTS heeft die een echte propregeling mogelijk maakt, had ik dat wel gedaan nu achteraf gezien, en nu heeft Engel een komplete kit uitgebracht met schuifpotmeter en al.
En als je daar besteld heb je het morgen! (Bij Norbert hangt het van de stemming van de dag af, Maar is wel een stuk goedkoper!. (persoonlijke mening)

Groeten.

Jan.

Hoi Allemaal,

Hier enkele foto's van de propregeling ,ik weet nu dankzij Douglas hoe ik foto's hier plaats.

normal_P8310125.jpg
IMGP5969.jpg

IMGP5968.jpg

IMGP5967.jpg

IMGP5966.jpg

Met dit als resultaat.

P3250675.jpg

normal_P9010196.jpg

Vriendelijke groeten,

Jan Huizenga.

Laatst bewerkt:
Back