spanten tekning smit rotterdam

• Topicstarter Topicstarter wouter zzw
  • Startdatum Startdatum
W

wouter zzw

Guest
Hallo heren modelbouwers,

is er toevallig iemand in ons midden die mij een spantentekening van de sw rotterdam kan mailen. zodat ik een standaard kan maken.

gr, wouter

Daar heb ik geen spantentekening voor nodig
Men neem een staaf tinsoldeer wat de loodgieters gebruiken
Bui g dat om de plaats waar je wil als dat de steun komt te staan
EN JE HEB HET MODEL VAN WAT JE WIL HEBBEN EN DAN UITZETTEN OP EEN PLank of war je daar voor wol gebruiken en zagen maar

Daar heb ik geen spantentekening voor nodig
Men neem een staaf tinsoldeer wat de loodgieters gebruiken
Bui g dat om de plaats waar je wil als dat de steun komt te staan
EN JE HEB HET MODEL VAN WAT JE WIL HEBBEN EN DAN UITZETTEN OP EEN PLank of war je daar voor wol gebruiken en zagen maar :D

Hoi Wouter,

Heb je dan echt een speciale standaard nodig voor de SW Rotterdam? Ik ben met de SW Singapore bezig en die kan ik gewoon zo wegzetten omdat de romp aan de onderkant helemaal vlak is.

Groetjes Danny.

Danny pas je wel op dat er niet iest scherps op de ondergrond ligt dat je romp kan beschadigen.
zou zonder zijn

Gerjan

hoi,

wat gerjan zegt klopt precies en ik wil eigenlijk niet hebben dat mn boot beschadigd. vandaar!! maar ik heb al een goede tip gekregen.

gr, wouter

Hoi Allemaal,

Jullie hebben inderdaad gelijk, de romp zit nu alleen nog maar in de epoxy en beschadigen doet de romp dus nog niet echt. Als ze af is moet ik wel een standaard maken, maar dan is een houten plank met wat schuimrubber of iets dergelijks waarschijnlijk wel genoeg.

Groetjes Danny.

Back