Specs axial 27t

Hoi allemaal,

Ik heb een Axial scx-10 rubicon met een Lrp truck-puller 2 motortje erin. Nou geeft dit heel veel kracht maar het gaat echt heel langzaam. Echter heb ik ook een paar keer met de rtr Honcho gereden, die vond ik wel prettig qua kracht en snelheid. Daar zit een Axial 27t in. Maar omdat het lang duurt als je iets bij Axial zelf besteld en ik het graag binnen 2 weken wil hebben (dan kan hij nog mee naar Oostenrijk) ben ik opzoek gegaan naar iets gelijks. Maar ik kan de specs van de Axial 27t nergens vinden, en ik wil gewoon het toerental en torque weten zodat ik kan kijken naar iets anders.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Die kan bestaan uit;
-de specs van het motortje
-iemand met ervaren die een motortje weet dat +- gelijk is
-een Europese site die fat motortje heeft.

Het bedrag dat ik er aan uit wil geven is ongeveer €20,-, iets meer is niet heel erg maar het liefst niet.

De reden dat ik wil overstappen is dat met het motortje dat ik nu heb geen lange trails gereden kunnen worden omdat hij te langzaam is. En voor iets als WTT is het handig als hij ook sneller kan dan langzamer dan looptempo (miss een beetje vaag, ik bedoel dat hij nu langzamer is dan een looptempo en hij moet iets sneller kunnen.

Alvast bedankt, Biem

Back