Spectrum DX3.0 afstellen

Hoi,

Ik heb met de instellingen van mijn Spectrum DX3.0 liggen spelen :confused: en nu gaat ie alleen nog volgas in zijn vooruit. Het ligt zeker aan de instelling want als ik de snelheidsregelaar aansluit op de servo kan ik wel gecontoleerd gas geven. Heb ook al vanalles gereset maar kom even niet uit. Wie o wie kan mij helpen.

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Lijkt me Throttle Punch, tenminste zo heet het op mijn DX3S. Dat is een percentage dat je kunt ingeven waarmee hij gas geeft. Dus Throttle Punch van 50 wil zeggen dat je niet minder dan 50% kunt acceleren.

Anders zoals ploman74 zegt gewoon resetten en opnieuw beginnen ;)

Gewoon geheugen resetten en opnieuw beginnen ? ;-)

Zal niet gewoon de subtrim versteld zijn?

Subtrim zou ook nog zomaar kunnen ja. Heb je het zosnel als je de wagen aanzet (subtrim) of pas wanneer je gas gaat geven (Throttle Punch)?

Hij doet het alleen op het moment dat ik gas geef. Zag nu ook dat links er rechts zijn omgedraaid. Heb ook gezocht in de handleiding naar een reset maar gisteren nog niet gevonden. Heb vandaag een dag verlof dus heb even tijd om het boekje door te spitten.

Als iemand zo weet waar ik de reset kan vinden, graag.

re

Hij doet het alleen op het moment dat ik gas geef. Zag nu ook dat links er rechts zijn omgedraaid. Heb ook gezocht in de handleiding naar een reset maar gisteren nog niet gevonden. Heb vandaag een dag verlof dus heb even tijd om het boekje door te spitten.

Als iemand zo weet waar ik de reset kan vinden, graag.

Kom op, als je het boekje erbij hebt kan je zo je EPA instellen van je gas. Als je bij spektrum bij je trv adj komt even op channel drukken, je zal dan je rem krijgen maar dan moet je je gas indrukken en dan verspringt deze naar je gas. Dan increase en decrease tot het gewenste resultaat is bereikt.

Alstu

Heb het gevonden en het is idd gemakkelijk. Alleen staat in de handleiding gelijk er achter aan hoe je een vorig opgeslagen instelling weer kan inladen. En dit deed ik gisteren dus en was ik weer terug bij af :confused:.

Maar bedankt voor alle hulp en wat een fantastische zender is dit als je alleen maar het standaard spul gewend bent.:D

Back