Spedix S250AH Racing Hexacopter

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
D

DutchRC

Guest
Halloa :)

ik heb nog weer es een nieuwe multirotor ter test aan laten rukken :) Een Hexacopter van Spedix deze keer..
Dit is de link naar deze ARTF Kit: Spedix S250AH

Linkje naar de FPV set die ik erop heb geïnstalleerd: Eachine 700TVL CCD

Voor deze ARTF Kit heb je alleen nog een lipo & DSMX zender nodig..

Specifications:
Brand: Spedix
Product: S250AH Pure Carbon Fiber Frame Kit
Motor-to-motor: 300mm
Dimensions: 330x290x90mm
Main material: pure carbon fiber

En bij deze mijn unboxing + bouw-review van deze kit:

Laatst bewerkt door een moderator:
Time for a maiden of this hex then! Finally I had a day of reasonable weather yesterday :)

Here we go!

Prima hexacopter zo te zien. Volgens mij kan er ook hard mee gevlogen worden, maar dat zou ik ook niet doen tijdens een maiden.

Zonder extra verlichting is het vrijwel onmogelijk om de orientatie in het oog te houden ;)

I had me a BUMPY FPV testrun today.. 6BF winds, but I really really wanted to FPV-test this hex :P

Here is what that looked like :)

FPV set used: Eachine 700TVL CCD

It provides a very nice overview of the proximities, dough? I didn't know that the building was sloped. In any case, the statues speak of themselves, my Sun!

Haha :D en ja inderdaad! Er komt daaro een wat meer permanent gebouw-ding, in plaats van de keet die er tot nu stond :)

SO with a bit less wind then on the previous flight.. I did me another testflight with my Spedix hex :)
Far less bumpy this time, but I do still have a bit of tuning to do..

Erg mooie beelden. Lijkt 't je leuk 's een rondje boven W.-heide te doen? Dan houd ik 'm wel in Line-of-site.

Dank u :) En ik moet inderdaad es een wat interessantere omgeving ervoor hebben..
Dat gezegd hebbende: ik moet et ding eerst naar tevredenheid vliegend hebben..

Dit zag er al prima uit, maar ik ben echt nog een leek op het gebied van filmtechniek en zo. Mooi om te zien wat er zo al mogelijk is op dat gebied en ook een leuke manier om gebieden 's op een andere manier te bekijken. Vaak kom je vanuit de lucht ook veel meer te weten over de historie van een gebied, bijvoorbeeld liep er een spoor, was het verdeeld in percelen, stond er bebouwing. Soms tref je een waterput aan of zoals in het veen, kluunplaatsen, waar vroeger veen werd droog gestampt.

Dat is Zeker leuk ja! Die aanblik op dingen mis je anders eigelijk toch.. Daarvan afgezien is op deze manier vliegen ook wel weer op een heel andere manier enerverend..

Viel et jou ook op dat het FPV beeld minder hobbelig was, dan het beeld uit de Mobius camera (het grote beeld)?

Yep.. ik heb de camera-mount inmiddels vervangen door een blokje foam :) (dat vast-gelijmd zit met plasti-dip)

Back