speed 400 vraagje antwerpen/mechelen

hallo
ik heb een vraagje ik zou graag speed 400 beginnen te vliegen moet wel alles nog kopen !!
nu ben ik op zoek naar mensen die dit doen hier in belgie liefst omgeving van antwerpen en mechelen zodat ik eens kan komen kijken en een paar vragen stellen
alvast bedankt voor de info
met vriendelijke groet Andy

Heb hier een ondertussen gecrashte devine II liggen met sp400 motor ... (echter niet echt geschikt voor beginners) maar aangezien je toch nog alles moet kopen misschien ineens voor BL gaan.
De regelaar voor sp400 is niet te gebruiken met BL. En voor de prijs hoef je het ook al niet meer te laten.

Je bent altijd welkom in Herentals. Heb nog niet heel veel maar toch wel wat in de elektrostijl zodat je wat kan vergelijken. En anders langs een vliegclub in de buurt lopen.

Of bij een goede modelbouwwinkel eens langslopen ... misschien wel ff de info op het forum toetsen naar waarheid ... (heel) soms kom je nog steeds modelbouwwinkels tegen die als enige doel hebben beginners zoveel mogelijk geld uit hun zakken te kloppen.

Voor de rest nog veel plezier met de Hobby.

Greetz Tim

Hallo,
Ik vlieg nu ondertussen een jaar met een quick, nog steedss met speed-400 omdat ik ook meevlieg in de F5D-400,
ik vlieg bij de LAC in Lier, das vlakbij Mechelen, kom gerust eens kijken.
Ik heb ook een stinger bijgekocht, die nog wel gerepareerd moet worden, en er zijn ook nog een paar andere mensen die speed-400 vliegen, zij het de laatste tijd iets minder, omdat we ook in de F5D zouden willen meevliegen (dus de "echte" racers).
hier is de site van onze club : www.flylac.org waarop je een wegbeschrijving naar de club kan vinden.

groetjes Bavo

Hallo, Ik ben Luc Van Tricht ik vlieg reeds vele jaren speed 400 pylon.
Na vorig jaar ben ik ermee opgehouden, ik heb nu een Jibe² aangeschaft(F5D model).
Ik heb nog een Stinger te koop, maar dit is wel geen goed model om mee te beginnen.
Het beste is volgens mij nog altijd een Mini Viper van graupner.
Een eenvoudig houdbouw kistje dat super vliegt en niet duur is.
Ik vlieg in Wiekevorst bij MASH (http://www.mash.be/index.php).
Normaal ben ik daar iedere zaterdag vanaf 14.00u.
Je bent er altijd welkom.
Hier is een link met de resultaten van de voorbije jaren in pylon 400.
http://users.skynet.be/avionic/competition/avionic_events.htm
grtz Luc

je mag altijd komen wildvliegen in zemst , op mijn prive vliegveld ( dat van de plaatselijk boeren dus :P )

zemst ligt net naast mechelen.
je ziet maar.

vg,
Christophe

christophe zei:
je mag altijd komen wildvliegen in zemst , op mijn prive vliegveld ( dat van de plaatselijk boeren dus :P )

zemst ligt net naast mechelen.
je ziet maar.

vg,
Christophe
Ik vlieg wild op de grens van Zemst en Zemst-Laar.
Ik denk dat wij moeten oppassen voor storingen, of zelfs head-ons! :wink:

Waar vlieg jij juist? Volgende keer dat ik er ben zal ik eens kijken hoe het baantje heet waar ik zit.

Back