Nog geen topic over deze gevonden hier op het forum, nochtans is de wagen al een tijdje te koop, dus maar even zelf een topic aangemaakt.
Speed Passion RS2 Brushless Stadium Truck (Blue) RS21030
Speed Passion : RS2
Iemand al ervaring hiermee?
Lijkt me een mooie beginnersauto met heel wat voordelen:
-onmiddellijk al 2.4Ghz zender/ontvanger
-onmiddellijk Brushless met toch 4000Kv motor
-onmiddellijk rondom ball bearings
-een gear diff ipv ball diff, lijkt me makkelijker van een beginner (heb zelf wel geen ervaring met een gear diff, maar mijn ball diff vind ik verschrikkelijk om te onderhouden/tunen)
-oil shocks (ok, ok niet zooo biezonder)
En dat voor een heel vriendelijk prijsje, 129 pounds (=156e)+verzending bij MSUK of 109dollar (=77e)+verzending van ebay (HK) (Speed Passion RS2 1/10 Off Road Track Blue US109 SALE | eBay)
Grote nadeel zal wel het verkrijgen van parts zijn, maar blijkbaar is de wagen niet zo breekbaar, zie volgende 2 reviews:
THE Speed Passion RS2 1/10th Off Road Stadium Truck Review « Big Squid RC
Speed passion RS2! - Stadium Trucks & 1/10th Buggies @ URC Forums
Graag jullie ideeën over deze wagen, of nog liever het verhaal van een bezitter!
Speed Passion RS2 Brushless Stadium Truck (Blue) RS21030
Speed Passion : RS2
Iemand al ervaring hiermee?
Lijkt me een mooie beginnersauto met heel wat voordelen:
-onmiddellijk al 2.4Ghz zender/ontvanger
-onmiddellijk Brushless met toch 4000Kv motor
-onmiddellijk rondom ball bearings
-een gear diff ipv ball diff, lijkt me makkelijker van een beginner (heb zelf wel geen ervaring met een gear diff, maar mijn ball diff vind ik verschrikkelijk om te onderhouden/tunen)
-oil shocks (ok, ok niet zooo biezonder)
En dat voor een heel vriendelijk prijsje, 129 pounds (=156e)+verzending bij MSUK of 109dollar (=77e)+verzending van ebay (HK) (Speed Passion RS2 1/10 Off Road Track Blue US109 SALE | eBay)
Grote nadeel zal wel het verkrijgen van parts zijn, maar blijkbaar is de wagen niet zo breekbaar, zie volgende 2 reviews:
THE Speed Passion RS2 1/10th Off Road Stadium Truck Review « Big Squid RC
Speed passion RS2! - Stadium Trucks & 1/10th Buggies @ URC Forums
Graag jullie ideeën over deze wagen, of nog liever het verhaal van een bezitter!