@ solex, thnx for the kind words ! (m'n cat in kleuren is strak geworden! 5 feb de onthulling op Xtreme)
@ jeppe, is dit de eerste boot die je gaat bouwen? Zo ja, dan zou ik een slag kleiner gaan bouwen. Zelf vind ik zo'n 70 cm een mooie maat cat, omdat je ook nog redelijk goedkoop snel kunt gaan. Een 1m cat heeft al gauw veel cellen en krachtige motoren nodig, dus hogere kosten
Ik ben nu zelf bezig met een catamaran van 1m voor iemand anders, en verkijk je niet op al het werk wat erin gaat zitten
Even wat over de andere boten, de volgende boot is een hydro ( mijn H&M supersport 21)
Het zijn boten gemaakt voor vlak water. ook zelfbouw rompen zijn ervan, gebruik maar eens de zoekfunctie. Zoe op 'hydromite' en gij zult vinden..
Een rigger (even geen plaatje bij de hand) is een rompje met 2 drijvers, gebouwd voor hoge snelheden, maar voor een beginner niet echt geschikt. Ook heeft deze erg vlak water nodig, dus je kan lang niet altijd uit de voeten met zo'n 'boot'
Ik zal je de tekeningen mailen, zit nu even op de verkeerde computer.. Zijn wel de tekeningen van het '2005' model, de nieuwe heb ik nog niet in een leesbaar bestand voor iedereen