speedboot doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, mijn speedboot doet vreemd het is een 26 cc speedboot als ik hem wil starten moet ik met mijn vinger op de bougie dop houden zonder druk dan blijft hij goed lopen haal ik mijn vinger er een stukje af dan slaat hij af en mijn servo,s doen ook niks als de motor loopt is de motor af dan doen ze het wel, en alle accu,s zijn vol , als jullie het weten hoor ik het graag bvd

Ok, nu nog een keer dezelfde post, maar dan met Leestekens, Zinnen en het liefst af en toe een Entertje...

Lees zelf VOORDAT je op OK drukt of je post een beetje leesbaar is of niet.

even voor de duidelijkheid nurd 15 jaar ben je , dus je komt net van boven en van onder uit je broek gegroeit ik heb een vraag voor die gene die er verstand van hebben en geen algemeen beschaaft nederlandse les ga die maar geven op je school oke en veel succes met je playmobiel speelgoed en dinky toys

nog een geluk als hij iemand onder zijn voeten geeft, je het toch niet verstaat zonder leestekens. :lol:
anders zou je nog kunnen gekwetst zijn.

nu effe ontopic.
ik versta je vraag ook niet. probeer eens duidelijker te formuleren. Dan krijg je zeker een antwoord.

groeten

Tsja, ik wil alleen maar helpen, en wtf maakt leeftijd daarvoor uit?

Wat een ongelovelijke lul ben je als je op 26!! jarige leeftijd zo reageerd... Nooit opgevoed door je ouders zeker?

ten eerste voor die gene van 27 jaar ,kijk eerst even je eigen bericht ,na niet te lezen man
ten tweede voor die snotneus van 15 jaar weet je moeder dat je al op de com zit harrie potter is dit nou een site om elkaar te helpen in model bouw of een site voor elkaar af te zeiken en een talencursus te volgen ,zo ja kom dan eens langs zou je versteld staan wat mijn beroep en hobby is zo genoeg komma,s en tekens nu gewoon ophouden en voor die van 15 ga lekker buiten spelen en nou graag weer on topic

Mischien iets mis met je bougie? even controleren of hij goed in de motor zit, of nieuwe kopen?

Wat voor boot heb je? Ben wel benieuwd naar foto's o.i.d.!

Groet, Aad

(ben het wel trouwens met jesse eens, dat je ouder bent, wil niet zeggen dat opmerkingen van jongere mensen niet kloppen/of dat hun dat niet mogen zeggen vanwege hun leeftijd!)

EDIT: zie dat je gepost hebt tijdens dat ik een bericht aan het typen was, zou je het nog even kunnen aanpassen zodat iedereen snapt wat je nou schrijft?! en een Talencurus is heel iets anders als gewoon even wat punten en komma's te gebruiken!

joh ik wil met jullie helemaal niks meer te maken hebben en voor die gene die het laats mailde ":misschien is met 2x s en het is als je ouder bent"" les eerst ook zelf je mail voor je oke indrukt jullie zijn allemaal mierenn............... kom eens in de randstad wonen leer je ook anders nederlands, en voor die gene van 15 jaar je mocht willen dat jij de opvoeding heb genoten die ik gehad heb jochie de ballen :2gunfire:

speeddemon zei:
joh ik wil met jullie helemaal niks meer te maken hebben en voor die gene die het laats mailde ":misschien is met 2x s en het is als je ouder bent"" les eerst ook zelf je mail voor je oke indrukt jullie zijn allemaal mierenn............... kom eens in de randstad wonen leer je ook anders nederlands, en voor die gene van 15 jaar je mocht willen dat jij de opvoeding heb genoten die ik gehad heb jochie de ballen :2gunfire:

Heb in de randstad gewoont, kan me niet herinneren dat ze daar allemaal zonder punten en komma's etc. schreven!

je bent gewoon een 'wigga'
wigga.jpg

bij deze.
ga je antwoord maar zoeken in je ghetto mister sunshine

en jij moet 26 zijn..
gedraag je er dan ook naar en gedraag je niet als een kind van 12 jaar.

formulier je vraag even op nieuw en duidelijk.
eventueel met een foto er bij.
dan kunnen we je zeker verder helpen.

foto mag je me mailen zet ik hem online
of je maakt een account aan op www.photobucket.com.

en laten we nu alleen eens na je eigen leeftijd gedragen.

greetz jaimy

:o :o :alien: ik gedraag me naar leeftijd maat die snotneus van 15 die me kleine broertje had kunen zijn gedraagt ze eigen als een ouwe.l...................ik wens dan ook niets en niets meer met juillie site te maken te hebben veel succes met het verder af zeiken met leden in jullie club ,zo zou je er een hoop over houden o en verander de naam van modelbouwforum in /onderwijs en taal en hoe word ik een nurd forum de mazzel :evil:

Aanstellen is ook een vak
Aandacht te kort ofzo

Je had er van kunnen uitgaan dat als Jesse het niet had gezegd het iemand anders wel had gedaan.
Misschien ook eentje van 26, hoe had je dan gereageerd? :wink:

Als de servo het niet doen of raar doen kan het aan de ontvangersaccu liggen, deze kan leeg of slecht zijn.

aandacht te kort joh je kent me niet ? als je 26 of ouder had geweest had ik het zelfde gereageerd ,kwa leeftijd wil niet altijd zeggen overal verstand van te hebben of wel soms

Sorry, maar als je je zo gedraagd is de keuze voor mij snel gemaakt wie er een klein kind is.
Als je niet eens de moeite kan nemen om éven je post door te kijken, het hoeft niet foutloos te zijn, maar een beetje leesbaar is wel gewenst.

Ik vind deze "meneer" het niet waar om nog geholpen te worden hier, bij gebrek aan beleefdheid en al helemaal het onvermogen om alles uit een ander perspectief te bekijken.

[/einde dikkie moeilijke woorden modus]

nogmaals jullie kunnen allemaal de boom in of aan de nitro zijn jullie beneden de rivieren allemaal zo gezellig na de carnaval geef mij dan maar een goud eerlijke randstadter weet je tenminste wat je aan heb en hoeft het inderdaad niet altijd abn te zijn weet je wat verzuip maar met je boot en ga de lucht in met je vliegtuig en ontplof maat met je auto doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en heb je verder nog wat hoor ik het graag of kom gewoon gezellig kennids maken stelletje mafkezen teveel aan de benzine geroken soms

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back