o sorry foutje met een word kennis zeg het zelf maar voor dat ik daar weer op aangevallen word
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
speeddemon zei:nogmaals jullie kunnen allemaal de boom in of aan de nitro zijn jullie beneden de rivieren allemaal zo gezellig na de carnaval geef mij dan maar een goud eerlijke randstadter weet je tenminste wat je aan heb en hoeft het inderdaad niet altijd abn te zijn weet je wat verzuip maar met je boot en ga de lucht in met je vliegtuig en ontplof maat met je auto doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en heb je verder nog wat hoor ik het graag of kom gewoon gezellig kennids maken stelletje mafkezen teveel aan de benzine geroken soms
speeddemon zei:16 jaar weet je wel waar je het over heb jochie wat wou jij zeggen dat je mensen kennis heb op die leeftijd je komt pas kijken
en wat beteft randstad wat is daar mis mee zou als ik jouw was nooit laten weten wie je bent trouwens gebeurd er onder de rivieren niet de vreselijkse dingen zoals fam drama,s ,treinspringen enz gestoort als een deur zijn ze daar maar dit te buiten gelaten ik hou ermee op zonde van me tijd moet weer morgen werken en heb niet de eerste uurtjes vrij zoals jullie brugpiepers ,als je je frusrtraties kwijt wil omdat je getreiterd word op school ga dan ze te lijf met een honkbalknuppel maar val niet iemand lastig die een tip vraag van iemand anders .ga jij zo lekker zo naar sesamstraat kijken en dan naar bed truste misschien stop je mama je wel in doei