Beste forum-lezers
ik heb een praktisch vraagje
Ik heb onlangs een RC speedboot aangeschaft
Gisteren er een eerste rondje mee gevaren, hartstikke leuk natuurlijk ..
maar na een minuutje of 10 , poef ....boot gestopt op een flink eind van de kant ...
Kan natuurlijk ... accu leeg ? ... buiten bereik zender ? (ik had de antenne kort)..
Na wat freubelen bleek er toch nog een beetje beweging in te zitten en kreeg ik het voor elkaar hem langszaam naar de kant te laten drijven.
Daar heb ik heb hem met de antenne naar me toegehaald ...
Vraag:
Het komt vast vaker voor dat zo'n boot er plotseling mee stopt om de een of andere reden ... hoe gaan jullie hier mee om ??
Hengel mee ??
Alleen langs de kant varen ??
Zwembroek mee
Als iemand goede tips heeft hoor ik graag ... zou het toch zonde vinden om het ding kwijt raken na een paar keer varen ...
ik heb een praktisch vraagje
Ik heb onlangs een RC speedboot aangeschaft
Gisteren er een eerste rondje mee gevaren, hartstikke leuk natuurlijk ..
maar na een minuutje of 10 , poef ....boot gestopt op een flink eind van de kant ...
Kan natuurlijk ... accu leeg ? ... buiten bereik zender ? (ik had de antenne kort)..
Na wat freubelen bleek er toch nog een beetje beweging in te zitten en kreeg ik het voor elkaar hem langszaam naar de kant te laten drijven.
Daar heb ik heb hem met de antenne naar me toegehaald ...
Vraag:
Het komt vast vaker voor dat zo'n boot er plotseling mee stopt om de een of andere reden ... hoe gaan jullie hier mee om ??
Hengel mee ??
Alleen langs de kant varen ??
Zwembroek mee

Als iemand goede tips heeft hoor ik graag ... zou het toch zonde vinden om het ding kwijt raken na een paar keer varen ...