Speedboot gestopt midden op vijver

Zoals je merkt aan de reacties op het forum zijn er genoeg mensen die deze daad veroordelen en je absoluut hadden geholpen je boot terug te krijgen. Als er binnenkort een visser met een wel erg snelle voerboot voorbij komt, weten we je te vinden... :-)

PS idd, niet opgeven deze hobby, het is veel te leuk!

Zoals je merkt aan de reacties op het forum zijn er genoeg mensen die deze daad veroordelen en je absoluut hadden geholpen je boot terug te krijgen. Als er binnenkort een visser met een wel erg snelle voerboot voorbij komt, weten we je te vinden... :-)

Niet naar mij kijken dan he, ben met m'n eigen voerboot bezig ;)

Maar inderdaad.. Meeste mensen hadden gewoon geholpen denk ik :) Je bent gewoon net die 2 eikels tegen gekomen.

accu leeg geen probleem mits je niet te ver weg bent

eventjes wachten en de accu herstelt zich zelf een beetje zodat je weer een meter of 20 kunt varen stot dan weer en dan weer eventjes wachten en dan kun je weer varen maar dan maar een meter of 10

zo kun je aan de kant komen op rustig water

Dank voor alle steun-reacties ... een en ander is intussen wat gezakt en ik ben bezig met een nieuwe boot.

Ik zal deze keer wat beter voorbereid aan de waterkant verschijnen en zorgen dat de boot niet meer onbeheerd op het water blijft.

De bootjes-dieven bleken niet uit de buurt te komen, dus die zal ik voorlopig wel niet tegenkomen ... maar beter voorzichtig dan weer de sjaak.

En inderdaad ... deze hobby is veel te leuk ...

Back