Speedboot+outboard Zenoah

• Topicstarter Topicstarter BigScaleBart
  • Startdatum Startdatum
B

BigScaleBart

Guest
hallo,
ik wil binnenkort een boot kopen met een benzine of nitro outboard motor
ik heb al wat rongekeken en kom veel tunnelrompen met nitro outboards tegen.
mijn ervaring met tunnelrompen is dat ze eigenlijk alleen op (bijna) vlak water kunnen varen
Daarom zoek ik nu iets met een V-romp, eventueel een rubberboot met V romp
Weet iemand een mooi model?

Gr bart
P.S.: het mogen ook 2 outboards naast elkaar zijn

haha, you go Jur :) zeker met twin-zenoah-outboards gaat het aardig in de papieren lopen. Maar je bent dan in elk geval de eerste met twee zenoah outboards achter een mono :)

@ silverlit, alleen het onderstuk van een zenoah outboard zit al op 995 euro ex. motor, dus tel er nog maar 1000+ bij op :)

rubberboot met V romp

Nooit geweten, dat ze ook opblaasbare bootjes hadden met V-romp

Sorry, kon het niet laten toen ik het las.
Maar ik weet ook niet wat je bedoelt met een rubberboot, zou je dat eens kunnen uitleggen

geld speelt nu even geen rol, ik ben op zoek naar een mooi model
die 2 outboards kan ik wel schrappen
misschien een mooi model met 1 zenoah?

Geld speelt zeker wel een rol bij de keuze van een boot. Er is zoveel te krijgen dat wij jou niks aan kunnen raden als we niet weten wat het mag kosten ;)

dat klopt idd,
is het mogelijk om een mooi speedbootje, niet al te groot, met een nitro outboard 3,5 cc voor 200-300 euro te krijgen?

geld speelt nu even geen rol, ik ben op zoek naar een mooi model
die 2 outboards kan ik wel schrappen
misschien een mooi model met 1 zenoah?

Als geld geen probleem is zou ik gaan voor een HPR233 met 2 jet turbines :mrgreen: Maakt ook een ongelooflijk mooi lawaai en gaat nog snel ook :D

Maar je kan beter een richtlijn geven qua prijs, en wat voor soort boot je wilt.

1)
-500 €
500-1000€
1000-2000€
2000-3000€
3000+ €

2)
Cat, Hydro, V-bottem (deep of niet), ... :confused:

Er is gewoon zooo veel keus, en iedereen heeft wel zijn voorkeuren, maar daarom zie jij hem nog niet graag :D

Ik zie bijvoorbeeld heel graag de HPR115, maar die is voor electro gemaakt, dus kan je niet verder helpen, en de rest waarschijnlijk ook niet tot die 2vragen zijn opgelost :rolleyes:

Nooit geweten, dat ze ook opblaasbare bootjes hadden met V-romp

Sorry, kon het niet laten toen ik het las.
Maar ik weet ook niet wat je bedoelt met een rubberboot, zou je dat eens kunnen uitleggen

HPIM0846.JPG

http://www.modelbouw.gompy.net/Zodiac/index.htm

@ bigboat,
achter zoiets moet je nou een outboard plaatsen
ik ben nog maar 14 en aan veel geld kom ik niet zo snel
ik wil zelf niet hoger gaan dan 350 euro
die vragen in het begin zoals van die 2 motoren enz, waren gewoon om er achter te komen wat een mooi model is
ik ben ook enorme outboard fan
daarom lijkt mij het beste om een tunnel met een mooi outboardje te kiezen
de kyosho lamborghini vindt ik ook heel mooi maar die is er volgens mij alleen A2R en dan komt er weer ongeveer 100 euro bij voor de ontvanger en zender
op romafira modelbouw zag ik nog een tunnel+outboard, is dit een goede keuze?

ik hoop dat jullie nu ongeveer weten welke kant ik op wil gaan

gr bart

Bart,

Als je wilt heb ik nog een bijna nieuwe Kyosho Lambarghini juist gerodeerd met servos en eventueel zender en ontvanger bij voor 300euro.

Ik weet niet vanwaar je bent ?

Stuur mij anders een PM hiervoor.

Back