Ben van plan om een speedbootje te gaan bouwen voor de zomer maanden maar ben eigenlijk helemaal nieuwe in deze (water) wereld. (Vlieg met heli's)
Mijn vraag aan jullie is om mij te helpen om een leuk bootje samen te stellen voor niet al te veel geld. (de prijs geeft de doorslag om het wel te doen of niet) Ben bereid om uit het buitenland te bestellen.
De eisen waar het een beetje aan moet voldoen
* hoog fun gehalte
* stabiele ligging op redelijke snelheid.
* boot lengte tussen 50 en 80 cm
* snelheid rond de 40 km per uur.
* Borstelloze setup.
Wat ik al heb en zeker wil gaan gebruiken zijn
* 3S Lipo's 2200 mah 20 a 25c (11 volt +- 40 ampere) eventueel in serie of parallel schakelen naar 6s.
* Robbe Futaba Attack 2 kanaals zender + ontvanger. Of eventueel mijn Spektrum DX7 met AR6200 ontvanger.
Lees hier en daar dat de MHZ lazerd wel een goede boot is maar wat komt daar allemaal wel niet bij om dit goed varende te krijgen ?
Ik ben zeker niet gebonden aan de MHZ lazerd. Iets wat meer RTR is zou ook niet verkeerd zijn.
Mijn vraag aan jullie is om mij te helpen om een leuk bootje samen te stellen voor niet al te veel geld. (de prijs geeft de doorslag om het wel te doen of niet) Ben bereid om uit het buitenland te bestellen.
De eisen waar het een beetje aan moet voldoen
* hoog fun gehalte
* stabiele ligging op redelijke snelheid.
* boot lengte tussen 50 en 80 cm
* snelheid rond de 40 km per uur.
* Borstelloze setup.
Wat ik al heb en zeker wil gaan gebruiken zijn
* 3S Lipo's 2200 mah 20 a 25c (11 volt +- 40 ampere) eventueel in serie of parallel schakelen naar 6s.
* Robbe Futaba Attack 2 kanaals zender + ontvanger. Of eventueel mijn Spektrum DX7 met AR6200 ontvanger.
Lees hier en daar dat de MHZ lazerd wel een goede boot is maar wat komt daar allemaal wel niet bij om dit goed varende te krijgen ?
Ik ben zeker niet gebonden aan de MHZ lazerd. Iets wat meer RTR is zou ook niet verkeerd zijn.
Laatst bewerkt: