Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb net een acount op dit forum en ik wil graag een speedbootje maken. alleen ik weet niet hoe, het moet niet te duur worden. ik wil hem graag maken van mijn kapotte boot van nikko. tips en alles is welkom.
Een crackerbox is een leuke beginnersboot om te maken. Met het hout zal je afhankelijk van de hoeveelheid niet zo veel kwijt zijn. Een veel gebruikte houtsoort is vliegtuigtriplex. Flexibel en sterk. De tekeningen zijn te vinden op www.powerpete.20megsfree.com en kun je op de gewenste schaal printen. Ik ben zelf ook bezig met een CB en het is een leuke romp. Je kan ook nog kijken naar een Hydromite van Bas Ludru e.d.
Van een kapotte nikko romp zou ik niet te veel geld in steken. Het behoort toch meer tot de speelgoed kant en uit de rompjes is niet veel te halen :wink:
je nikko spul weg pleuren als het stuk is...
overgens is het nikko spul niet echt bedoelt voor de rc sector van wat hier boven vernoemt is.
je kan het beste even goed sparen en een serieus bootje kopen.
waar je echt lol aan kan beleven en ook teminste echte leuke snelheden mee kan halen.
en niet zoals dat nikko. 6 km/h en dan na 25 meter geen berijk meer hebben.