Speedcontroller Hi-Model 25A

• Topicstarter Topicstarter Hendrik83
  • Startdatum Startdatum
H

Hendrik83

Guest
Wie o wie er met deze bekent?

Hij zit in mijn esky king II maar als ik de batterij erop zet blijft hij van alles doen behalve de motor draaien.

Denk daarbij aan lange piepjes,korte piepjes,oplopende deuntjes, 2 keer kort achter elkaar piepen en die ik niet kan opnoemen.

Vast bedankt voor een reactie.

user manual

Hoi,

je hebt waarschijnlijk nog niet de user manual gelezen ;)

OP Himodel.com staat bij alle esc's de manual online, downloaden maar (als je 'm niet al hebt):D

Succes !

Niet bij het model wat ik heb.

HiModel Professional Series 25A / 35A Brushless ESC Type Professional-25A - HiModel - Brushless Speed Control (BL ESC)

Geen manual onder mijn type. Andere type manuals geven alleen aan dat ze piepen of niet piepen.
Ik kan verder geen info vinden anders had ik niets gepost.

[edit:] Ik heb uit deze manual wat info kunnen halen alsnog.
HiModel RC Manuals > HiModel Professional Series 30A / 40A Electric Brushless Speed Control Type Professional-30A >
Alleen geeft hij aan dat het dus een batterij probleem is, dit is vreemd want hij doet het bij alle 2 de lipo's die ik heb.
Deze zijn uiteraard goed opgeladen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi ,
Ik heb ook z`n ecs ,werkt goed.
Als de ecs voor het eerst gebruikt moet je eerst de in stellingen door lopen voor de juiste werking.
zie link :RCtechnics Internet Store
juiste ecs kiezen daar bij staat de manual die je kunt downloaden
kijk dan bij :Begin to use your new esc.
succes !

Hij heeft het vaak goed gedaan maar zo ineens doet hij dit.

Ik ben erachter dat ik hem niet meer uit de program mode krijg. Zou je denken dat de throttle niet werkt? De pitch veranderd wel dus die zou moeten werken.

[edit:] Hij werkt weer na veel geknoei. Heb alles van de ontvanger nageken was niets aan te zien.
Ik dacht mishien ziet hij idle up wel als throttle en kan ik hem uit program mode krijgen.
Dit is dus gelukt en hij reageerde meteen weer op de stick dus probleem opgelost.

Blijf het nog wel vreemd vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back