Speeding Micro RS4

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Roelof, 13 mrt 2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

  2. wow :!: die zal wel snel gaan 8O :p
     
  3. michel_rc

    michel_rc Guest

    bruut 8O egt mooi :lol:
     
  4. serpent dude

    serpent dude Guest

    Dat ziet er echt bruut uit !! Hoeveel kost het nou om een micro zo te tunen?
     
  5. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Tja .... ik weet het niet exact meer zal proberen wat prijzen te geven.

    Jamara motor +/- 32 EUR
    Velgen, verbreders, assen +/- 100 EUR
    Chassis +/- 56 USD
    ESC +/- 69 EUR
    X-Shocks +/- 15 EUR
    Diff achter +/- 15 USD
    Diff voor +/- 20 USD

    En dan natuurlijk nog gasdichte lagers en de HPI zelf, accu's en kleinmateriaal. Alles bij elkaar denk ik zo'n 500 EUR :oops:
     
  6. serpent dude

    serpent dude Guest

    Maar dan heb je ook wat ;)
     
  7. slak12345

    slak12345 Guest

    zo dat ziet er mooi uit! ben zelf van plan een M18 te gaan kopen :)
    veel succes verder,

    mvg
     
  8. Rick St.

    Rick St. Guest

    Heey nismo, Zou je watfotosvan boven willen maken?? Dan kan ik ff spieken:wink:
     
  9. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Hey Rick, de komende dagen ben ik helaas niet in der landen, oftewel in het buitenland. Ik zal volgende week wat meer foto's plaatsten maar verwacht niet dat ik de geheimpjes ga verklappen! :lol:
     
  10. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Nah hier een foto van de bovenkant. Spiekse!

    [​IMG]
     
  11. Rick St.

    Rick St. Guest

    Dank je! Datziet er goed uit. Nu kan ik ook een beetje aan de slag :p
     
  12. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Wat ga je doen dan? Laat ons een ff meegenieten ... 8)
     
  13. slak12345

    slak12345 Guest

    precies, vertel het even alsjeblief :)

    mvg
     
  14. ik ben vanmiddag even lekker bezig geweest, nu zit er op die van mij een speed 280(had zo snel geen andere liggen) en er zit een hitec hs-55 voor de gene die niet weten wat dat is, een hele kleine servo, ook heb ik een 7,2 volt accupack gemaakt en ik ga morgenmiddag even kijken of er toevallig ergens een printplaatje ligt wat ik kan gebruiken om een ander chassis te maken

    ronnie
     
  15. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Ronnie, kijk ook even op de website van Roelof, hij heeft een mooie beschrijving gemaakt van zijn eerste project. De link staat ergens in het begin van dit draadje. (dacht ik)
     
  16. ik heb zijn tips gezien(die bedoelde je toch?) en een paar daarvan gedaan, moet alleen nog wat verenstaal halen bij de bouwmarkt(als ze dat daar hebben) ik heb wel de voorveren anders gedaan, met brandstofslang, moet alleen nog wat dik vet erin doen voor de dempende werking, ook heb ik de achtervering weggehaald en daar een mini-t schokbreker op gezet

    ronnie

    btw, dat met die hs-55 gaat prima, je merkt echt dat er ongeveer de helft of zelfs meer van het gewicht voorin weg is, maar nog steeds grip genoeg, een echte aanrader voor de mensen die op hun gewicht letten
     
  17. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Kijk ook even goed naar een Ratzas chassis (dat is het type wat ik heb) hoe het is opgebouwd. Belangrijk is de bewegelijkheid van de achterkant, te star zal je problemen geven op een bochtig circuit, te flexibel te veel uitbreken... Gewicht is op diverse vlakken belangrijk. Mijn wagen is relatief zwaar echter door de kracht van mijn Jamara 400/23 wordt dit weer gecompenseerd. Banden en Vering is echter net zo belangrijk, alsmede hetgeen wat ik boven beschreven heb!
     
  18. Rick St.

    Rick St. Guest

    Een bredere bodemplaat voor meer cellen.. Minder bovenplaat, zo licht mogelijk meot hij worden en veel carbon en alu voor de looks J. Ik heb een neef die als werk draaien/frezer is. (cnc) Dus ik kan hemalles laten makenvan alu etc. Alleen heb ik iets met me regelaargedaan (tijdens het rijden :S) dat het tin is gesmolten?? En op andere contactpuntjes is gaan liggen. Heel vaag. Eerst ander regelaartje halen binnekort. Maar morgen effe op school aan de slag met een stuk carbon en een figuurzaag. Fotos volgen als ik ermee begin ;)
     
  19. subaru

    subaru Guest

    Zeer mooie auto zeg.
    Maar ja dat mag owk wel voor dat geld bedrag :D
    Die soort dekentjes :D om de electronica is dat bescherming of voor het water ??

    Greetz Subaru :D
     
  20. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Is puur bescherming, ik was nl niet van plan om door plassen te gaan rijden met dit spul! (vind ik uberhaubt dom om te doen).

    Vandaag even de auto van mijn zoon klaar gemaakt, een standaard chassis met een MegaX400 er in gebouwd. 8 KAN cellen aan elkaar gezet in de lengterichting (blokje van 4 breed dus) en een Carbon motorsteun gemaakt!

    Zeer veel power!!!!!!!! Wordt weer lachen op de nieuwe indoorbaan van Real80.
     

Deel Deze Pagina