Speedpassion Citrix club stock

Beste leden,

Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen met het inprogrameren van een Speedpassion Citrix club-stock regelaar.

Deze regelaar heb ik gebruikt gekocht, maar merk dat ik nauwelijks een rem-fucntie heb en dat Lipo accu's tot een gevaarlijk niveau kunnen worden leeggereden. Ik verwacht dat de instellingen van deze regelaar niet goed staan.

Nu zoek ik iemand (liefst omgeving Arnhem, of bij AMCA Apeldoorn) die in het bezit is van een programeer-box voor dit type snelheidsregelaar en mij hiermee wilt helpen.

Alvast bedankt!

Bob,

Kom woensdag even naar mij toe, ik heb de programmeerbox en kan alles even afstellen voor je...... (bij de formule 1-jongens ;-))

Heb nog een programmeerbox liggen die ik kan verkopen aangezien de regelaar stuk is maar ja met die verzending enz... Kan je hem beter nieuw kopen.

Oude cirtix regelaars hebben soms een slecht werkende rem functie.
Dit kan je proberen in te stellen maar het kan ook zijn dat dit niet werkt.
Tevens zit er op de cirtix geen lipo volt cutoff dit valt dus ook niet in te stellen.(as far as i know)
Hopelijk lukt het nog om de rem in te stellen.

Groetjes lex

Woensdag eens mee gaan expirimenteren. Ik heb ook al gehoord bij AMCA dat de remfunctie wensen over laat inderdaad. Maar een Lipo cutoff is toch wel wenselijk..

Wij gebruiken nooit een lipo cutoff, gewoon 10 minuten op je zender instellen en dan kan je veilig stoppen (afgezien van modified dan.....)

Ik heb 2 cirtix regelaartjes in mijn F1 wagens steken en merk op dat de ene een goede rem heeft terwijl de andere zo als geen rem heeft.
De sensorkabels zijn allebei inorde, dus ik vermoed dat de ene regelaar recenter is dan de andere.

Klopt, de laatste serie remde beter dan de oorspronkelijke regelaars....

We gaan woensdag dat apparaat wel even goed inregelen...dan weten we het ;-)

Eric en andere mannen, bedankt voor de hulp gisteren!

De remfunctie bleek helemaal uit te staan. Na inregelen van de citrix regelaar bleek de rem bijzonder (te!) goed te werken!

Back