speelgoed dingen

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
hoi,

ik zou graag zo'n speelgoed model kopen. ik lees in dit forum vaak dat het "speelgoed" is en dan vragen vaak mensen die willen beginnen met modelvliegen het. En dan word geadviseerd een "fatsoendelijk" modelvliegtuig te kopen. dit snap ik ook maar ik wil als ik door de week niet kan vliegen op de club tog graag vliegen alleen voor de fun.
ik zie op http://www.amersfoortairport.com veel van die speelgoedvliegtuigjes staan er staan ook modelletjes bij met 3 kanaals
ik kan alleen een beedje zweven met een 150 m maar ik vind de "speelgoedmodellen" heel klein weer mooi dus hoe kleiner het is hoe beter. maar kan ik dan wel helemaal alleen rond vliegen dus NIET op een club. En welk modelletje is daar het beste van :?:

hoi,

dan krijg je ook alle resultaten met AMERSFOORD er in :?

Even het balletje onder de regel waar je je zoek criteria invult verplaatsen naar : Zoeken naar ALLE woorden.

Dan zoekt hij naar de combinatie, en krijg je maar 3 resultaten.

Resultaat 1
Resultaat 2
Resultaat 3

Uit eigen ervaringen kan ik je niets vertellen...

Succes,

Marco.

Als je toch alleen wilt vliegen door de week zou ik een pribos maken zonder motor,je kan hem dan aan elastiek omhoog schieten en naar beneden zweven,het zal wel moeilijker zijn dan een gewone zwever.Het is gewoon een driehoek uit 3mm depron en bijna onverwoestbaar,is hij toch stuk dan maak je gewoon een nieuwe.Je zult er dan wel apart servo's en ontvanger...... voor moeten kopen maar die kan je achteraf nog voor iets anders gebruiken.
Wanneer je de pibros goed onder controle hebt kun je hem gaan motoriseren met een speed 300 of 400 .www.pibros.de Op deze site staat uitgelegd hoe je hem moet bouwen enz... Laat hem wel invliegen door iemand van de club.

greetzzz

hoi,

ik had dit filmpje gezien met een speed 400 http://members.lycos.nl/modelvlieg/filmpjes/Pibros.mpeg
phoe wat een snelheid alleen zo snel wil ik hem niet hebben. ik snap wel dat hij niet zo snel gaat vliegen omdat er geen motertje opzit.
het model moet wel geod vliegen (met goed bedoel ik wat rustig) mij lijkt het een HEEL erg gemakkelijk te bouwen. hoelang kan dat ding in de lucht blijven als je hem omhoog hebt geschoten. als ik om de 2 min omhoog moet schieten zou geen probleem zijn :lol:
ik heb nog 4 servo's liggen van m'n trainer(die ik total los heb gevlogen)
kan ik die gebruiken. en wat gaan de kosten ongeveer dan worden¿ en ik heb geen computerzender dus kan ik dan wel m'n zwever en dat model vliegen zonder dat ik vanalles moet veranderen?

als je even verder kijkt op die site zie je ook een Pibros zonder motor...

(kan overigens niet garanderen dat bovenstaande link het doet via het forum..)

Op een ander deel van het forum zag ik staan dat zo'n pibros juist heemaal geen toestel is om mee te beginnen. Of geldt dat alleen voor een gemotoriseerde? Als je een pibros maakt die je met een elastiek omhoogschiet, kun je er dan wel mee beginnen? Ziet er errug leuk uit..

Hallo,

het klinkt misschien stom,
maar hoe schiet ge iets met een elastiek de lucht in :?: :oops:
En wat voor een elastiek moet dat zijn?

mvg,Gor

Back