speet isolatie pijp

normal_IMG_0002%7E0.jpg

normal_IMG_0001.jpg

55x65 met een thpoon 6-3d met 8x3,8
de romp is een isolatie pijp van 50mm.
het vorige model was groter en kon heel wat klappen hebben ik denke dat dit een goed leer model is voor beginners.
de aansturing heb ik van sateprikkers gemaakt en de scharnieren van brandstof slang {krimpkous was op} en dit werkt er goed.
straks ff in vliegen kijken wat i doet.
tot zo ver.

grappig een simpele snelle ? ragbak voor het in weiland om de hoek
lijkt wel een shocky pylon
suc6 er mee

Haha.. Hij is wel creatief, dat kan ik niet ontkennen. ;)

Hoe presteert die Typhoon 6/3D eigenlijk? Hij is namelijk niet echt ontworpen voor dit soort modellen...

Vanavond heb ik het zien vliegen en het vliegt met een 3S en een 8*3.8 flink pittig !
Geen echte pylon racer maar wel lekker op snelheid.
De motor is niet helemaal 100% (na een aanvaring met een lichtmast !), zodra michel pet even zijn lagers vervangen heeft denk ik dat de motor nog beter presteert.
Hij heeft ook nog even een andere motor erop geprobeerd omdat de lagers van de 6/3d ermee stopte.
Een 1450 Kv fietsbel met een 9*6 apc prop,toestel vliegt dan wat sneller.
Het toestel is zeer crash bestendig !!! Ik heb hem vanavond weer klappen zien maken recht de grond in, daarna oppakken en weer wegvliegen !

Het is echt een lekker rag toestel ! :D

met een snellere motor loop i helemaal goed denke ik.
ik had hier voor een groter model en dat vliegt super zowel snel als langzaam .
voor een kist dat 400 gram weegt vliegt i erg goed op het moment zit er een tp2100 in wat de kist zwaar maakt.

Zorg vanavond maar voor opgeladen lipo's.....
Ik wil hem wel weer eens even zien vliegen :wink:

Nou.... :?
Waarom moet nou die vleugel precies bij mij breken ??? Volgende keer ga ik dus niet meer vliegen met jouw kisten :D

na 50 keer de grond in geboord te zijn als het niet meer is mocht jij hem wel af boeren.
volgen de keer mag je de nieuwe verzie probeer en als i nog vers is.

Back