spektrum dx5e

ik heb een simpele vraag of het aan mij ligt of aan xxxxx

mijn spektrum dx5e was maand oud en kreeg kuren ...me vliegtuig reageerde heel bot of de ontvanger..als je licht de stik gebruikte dan ging het vliegtuig op en neer dus op de grond even vol ellevator en ding ging heen en weer terwijl ik niks deed ..waren de aanstuur gevallen van de sticks wat horizon ook toegaf ...dus netjes gerepareerd.kreeg ik hem terug gingen de sticks heel zwaar ..zaten zwaardere veren in harry bekeken en die was het er ook mee eens ...toch maar vliegen ..want de rest was goed ...maar zwaardere veren nu achteraf gezien op de standaard plasic houders..die gaan breken ...wat ook gebeurde en ik me vliegtuig van 300 euro de grond in boorde.....kan alltijd wat gebeuren dus netjes terug ...krijg ik mailtje dat ze hadden gekeken ....en of er iemand met bijl in had gehakt???ja hun eigen service diens neem ik aan ik zet geen zwaardere veren erin ....kon wel als oplossing een nieuwe spektrum krijgen met korting maar 10 euro korting vind ik nou nie echt je van het ...dus is dat normaal???bij xxxxx

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb intussen ook al 2 maal beroep gedaan op de hersteldienst van Spectrum, 1ste maal voor DX5e, bleek defect en werd netjes terugbetaald. Ik heb dan mits bijbetaling een DX6i gekocht, maar na 8maand ook een defect. Weer heeft de modelbouwwinkel tussen gekomen en via de hersteldienst van Spectrum, is dan een nieuw binnenwerk in geplaatst.
Blijkbaar waren dit geen alleenstaande gevallen. Hopelijk blijft alles nu goed.
Is je zender wel bij Spectrum geweest, of hebben ze bij ... het zelf hersteld?

Back