spektrum DX6e

Discussie in 'Multicopters' gestart door Herman Tiggelaven, 20 sep 2020.

  1. Herman Tiggelaven

    Herman Tiggelaven

    Lid geworden:
    19 jul 2018
    Berichten:
    135
    Locatie:
    Amersfoort
    geacht elektronica forum,

    ik zou graag hulp willen hebben voor mijn Spektrum DX6e, ik heb een quadcopter gebouwd maar die krijg ik niet aan de praat, wat ik niet weet om te doen is het instellen van de zender.
    mijn ontvanger is een DSMX S 603. ik heb wel een handleiding van de zender ,maar daar wordt ik ook niet wijzer van, en het is nog Engels ook.
    het zou nog mooier zijn dat degene die mijn wil en kan helpen ook uit Amersfoort of omstreken zou komen. ik hoop dat er mensen zijn die mijn hiermee kunnen helpen.
    alvast vriendelijk dank.

    groet van Herman
     
  2. pompebled

    pompebled Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 nov 2004
    Berichten:
    9.659
    Locatie:
    Sneek
  3. Herman Tiggelaven

    Herman Tiggelaven

    Lid geworden:
    19 jul 2018
    Berichten:
    135
    Locatie:
    Amersfoort
    Hallo Jan,

    Ja,ik heb me vraag ook gezet op het elektronica forum,maar ze hebben mijn vraag eraf gegooid.
    Heel vreemd,ik heb geen enkel vertrouwen meet in dit forum voor antwoorden op mijn vraag over de instellingen van de zender.

    Groet Herman
     
  4. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.936
    Locatie:
    Rotterdam
    even vanuit mijn rol als mod: je mag op dit forum niet dubbelposten.
    wordt een rommeltje. en je krijgt meerdere verhaallijnen die nergens naartoe gaan.
    ik kan een vraag wel verplaatsen, wat ik volgens mij met dit topic al een keer gedaan heb.
    naar mijn idee is dit DE plek om een goed antwoord te krijgen, omdat hier alle mensen rondhangen die dit soort dingen al eens gedaan hebben.

    Dingetje 2: ik verwacht dat je voor jouw specifieke uitdaging even rechtstreeks met iemand aan de gang moet.
    bij een "normaal" rc apparaat heb je gewoon een ontvanger, en dan kun je verder in gaan stellen.
    bij een zelfbouw quadcopter heb je ook nog heel de besturing op de quadcopter zelf die problemen kan geven.
    vanuit dat punt: als je kunt delen wat je exact hebt gebouwd, welke electronica aan boord zit, dan wordt het voor mensen al een stuk makkelijker om te zien wat ze kunnen verwachten.
    iedere zender is anders qua instellen, maar alle stabilisaties en zo zijn ook allemaal 100% anders om in te stellen.
     

Deel Deze Pagina