Nu ik wat blade heli's heb vindt ik het lastig dat ik telkens die switchen moet verplaatsen om met een ander Blade heli te vliegen.
Ik heb lang zitten denken voor een Spektrum DX6i, maar nu met de nieuwe Spektrum DX7s weet ik het niet meer.
Normaal kom ik toe met 6 kanalen (denk ik) en 10 voorkeur plaatsen.
Maar de Spektrum DX7s heeft als voordeel denk ik dat je al je Heli's op een 128MB SD kaart kan plaatsen wat ideaal is als back-up mocht er iets fout gaan met je zender.
Mocht je deze vervangen door eender welke reden terug naar een DX7s of DX8, dan heb je altijd dat SD kaartje en moet je niet terug gaan zoeken hoe je je heli's waren ingesteld.
Nu is men vraag kan men bij een DX6i een back-up maken naar je pc (iMac) ?
En kan men zoals bij de DX7s ook zelf de firmware installeren op de DX6i ?
Ik heb lang zitten denken voor een Spektrum DX6i, maar nu met de nieuwe Spektrum DX7s weet ik het niet meer.

Normaal kom ik toe met 6 kanalen (denk ik) en 10 voorkeur plaatsen.
Maar de Spektrum DX7s heeft als voordeel denk ik dat je al je Heli's op een 128MB SD kaart kan plaatsen wat ideaal is als back-up mocht er iets fout gaan met je zender.
Mocht je deze vervangen door eender welke reden terug naar een DX7s of DX8, dan heb je altijd dat SD kaartje en moet je niet terug gaan zoeken hoe je je heli's waren ingesteld.
Nu is men vraag kan men bij een DX6i een back-up maken naar je pc (iMac) ?
En kan men zoals bij de DX7s ook zelf de firmware installeren op de DX6i ?