een collega van mij heeft de spextrum dx8 met ar9020 ontvanger op eem F550 gebouwd.
Als FC een Naza V2
Hij krijgt hem niet werkend en ik vandaag ook niet.
Sluit ik hem aan op de pc dan werkt de naza software. Ik kan motoren testen op draairichting.
Maar wat we ook doen de sticks bewegen op de zender geeft geen beweging op de pc.
Ook komt er een alarm in mijn scherm over tx calibratie.
Ik heb na wat zoekwerk zijn sticks kunnen kalibreren.
Maar werken ho maar.
De zender en ontvanger zijn gebonden, dat is duidelijk te zien aan de brandende led op de ontvanger.
Op de 1 of andere manier vermoeden we dat hij een soort model moet laden in zijn zender.
Wie heeft er een model voor de f550 hexa met naza V2 controller en hoe krijgen we hem op de zender geinstalleerd?
Als FC een Naza V2
Hij krijgt hem niet werkend en ik vandaag ook niet.
Sluit ik hem aan op de pc dan werkt de naza software. Ik kan motoren testen op draairichting.
Maar wat we ook doen de sticks bewegen op de zender geeft geen beweging op de pc.
Ook komt er een alarm in mijn scherm over tx calibratie.
Ik heb na wat zoekwerk zijn sticks kunnen kalibreren.
Maar werken ho maar.
De zender en ontvanger zijn gebonden, dat is duidelijk te zien aan de brandende led op de ontvanger.
Op de 1 of andere manier vermoeden we dat hij een soort model moet laden in zijn zender.
Wie heeft er een model voor de f550 hexa met naza V2 controller en hoe krijgen we hem op de zender geinstalleerd?