Spektrum DX9

Hadden het gisteren getest en werkt met Lemon ontvanger en telemetry perfect.
Of het samen met een Spektrum ontvanger werkt weet ik niet, ik weet wel dat de Lemon 6 kanaals ontvanger perfect werkt met telemetry.
Zit ook in een carbon romp met extra lange antenne sprieten die uit de romp komen.

Hans

Sinds verleden week de Spektrum DX9 black edition in bezit.
Wat een geweldige zender.
Nog nooit zo blij en content geweest met een zender als de DX9.
In 1 woord super.
Vr Gr E

Sinds verleden week de Spektrum DX9 black edition in bezit.
Wat een geweldige zender.
Nog nooit zo blij en content geweest met een zender als de DX9.
In 1 woord super.

Is inderdaad een hele mooie zender. Dat zwart is erg mooi, voor mij als brandstofvlieger, denk ik dat het erg snel glimmend zwart zal zijn.Verder veel plezier ermee!

Mvrgrt, Aad d. B.

Even stof eraf en een vraag over telemetrie.
In het telemetrie menu flightlog kan je aangeven bij welke waarde signal (Dbm) er een alarm af moet gaan. Welke minimale waarde is veilig ? Standaard staat het op 50 Dbm.
Nog een vraag. Naar ik aanneem is de info bij de flightlog info over de verbinding tussen de zender en de ontvanger en niet tussen de zenders en de telemetrie module.

Beste mensen,

Mijn man heeft een spektrum dx 9. Hij heeft een update gedaan en nu heeft de zender geen geluid meer. Wie weet wat we hieraan kunnen doen.

Groetjes Joan

Hij heeft de versie 2.07 geïnstalleerd en van voices 1.09 Dutch geïnstalleerd.
Er zit echt helemaal nergens meer geluid op.
Alvast bedankt voor je reactie

Hij heeft de versie 2.07 geïnstalleerd en van voices 1.09 Dutch geïnstalleerd.
Er zit echt helemaal nergens meer geluid op.
Alvast bedankt voor je reactie

Hallo ,

Je kunt bijvoorbeeld naar een oudere versie gaan ik zou dan de VERSION 2.05 (15 JANUARY 2020) NO CROSSFIRE SUPPORT
downloaden en installeren , probeer dit. Je kunt eventueel via de SD option Firmware Update in de DX9 menu en dan de gewenste SAX bestand kiezen als je die anders genoemd hebt dan SPMTX.SAX.

Laatst bewerkt:
“Je modellen omzetten van DX8 naar DX9 daar is een hulpprogramma voor, heel handig.”

Heb je daar een linkje van ?

Back