Spektrum SBUS?

Beste forum gasten,

Ik heb met volle trots een DJI n3 flight controller aangeschaft! En ook een spektrum ar9030t receiver, alleen ik ging er vanuit dat de dji flight controller nog PPM/PWM ondersteunde. Dit blijft dus niet zo te zijn, en blijft de spektrum receiver alleen nog maar SBUS te ondersteunen.

Hoe kan je een spektrum receiver werkend krijgen met SBUS? Iemand ervaring hiermee, vind het gewoon raar dat spektrum geen sbus heeft...

Hoor het graag van jullie!

Met die ontvanger gaat dat volgens mij niet werken, goedkoop alternatief wat overigens prima werkt met Spektrum is deze PPM ontvanger http://www.lemon-rx.com/index.php?route=product/product&path=70&product_id=138 voordeeltje is dat deze ontvanger diversity antennes heeft én je kunt er evt nog een Spektrum of Lemon sateliet aanhangen

Normaal gezien heb je deze binnen een dag of 10-15 binnen zonder extra invoer kosten

Dit is trouwens wat Dji er zelf van zegt;
5. Can I use Pulse Position Modulation (PPM) receivers or Pulse Width Modulation (PWM) multichannel receivers?

Yes, the N3 supports DJI Lightbridge 2, S-BUS and DJI DR16 receivers. Users who prefer either PPM or PWM receivers can change the port to S-BUS using a PWM adapter.

Laatst bewerkt:
Back