N
nosmo
Guest
Hallo beste mensen,
Sinds ik mn heli heb zit er een hoogfrequente trilling ergens, de schuimkraag
op de brandstof en een trillende staartvin zijn wel duidelijke signalen dat er
iets niet helemaal lekker zit.
Inmiddels heb ik alle lagers en asjes al vervangen, tot iemand op de club op t
idee kwam dat het mijn lagers zouden kunnen zijn die in de body mee trillen.
Deze heb ik nu met een beetje blauwe locktide vastgezet (ik weet, niet
iedereen is hier fan van) en nu leek de trilling bij de laatste vliegbeurt
nagenoeg weg.
Maar helaas nog niet helemaal, niet 100% van de tijd zegmaar. Tijdens het uit
elkaar halen zag ik dat er nog vrij veel speling zit tussen het asje dat in de koppel klok gaat, zie foto. Nu vraag ik mij af, is dit normaal bij een robbe
Ornith?, kan me niet voorstellen dat hij zover is ingesleten, zeker een mm dan.
Er zit btw geen speling tussen het asje en de bovenste lager.
mvg
Ido
Sinds ik mn heli heb zit er een hoogfrequente trilling ergens, de schuimkraag
op de brandstof en een trillende staartvin zijn wel duidelijke signalen dat er
iets niet helemaal lekker zit.
Inmiddels heb ik alle lagers en asjes al vervangen, tot iemand op de club op t
idee kwam dat het mijn lagers zouden kunnen zijn die in de body mee trillen.
Deze heb ik nu met een beetje blauwe locktide vastgezet (ik weet, niet
iedereen is hier fan van) en nu leek de trilling bij de laatste vliegbeurt
nagenoeg weg.
Maar helaas nog niet helemaal, niet 100% van de tijd zegmaar. Tijdens het uit
elkaar halen zag ik dat er nog vrij veel speling zit tussen het asje dat in de koppel klok gaat, zie foto. Nu vraag ik mij af, is dit normaal bij een robbe
Ornith?, kan me niet voorstellen dat hij zover is ingesleten, zeker een mm dan.
Er zit btw geen speling tussen het asje en de bovenste lager.

mvg
Ido
Laatst bewerkt door een moderator: