spiegel afbeelding gezocht

een beetje een rare titel maar ik zoek afbeeldingen van de spiegels van

de witte olifant
de rijzende zon
de gouden leeuw

er zouden 9 schepen gebouwt zijn met 80 / 82 geschut op

ook de 7 prov is er daar 1 van maar daar heb je genoeg afbeeldingen van.
de andere grote schepen weet ik niet zo direkt de naam van dus als je die weet mag je ze er ook bij zetten en als het kan de spiegel afbeelding als je die vind.

het is voor mijn NL VLOOT te maken op 1/500 :D

en de gouden leeuw

Van_de_Velde_Gouden_Leeuw_cut.jpeg

de 3 laatste had ik nog niet gezien thx.

ik denk dat ik genoeg info heb over deze 4 schepen dus alvast bedankt
ga er morgen 1 van schilderen als ik al aan de spiegel ga geraken weet ik niet want moet het galjoin ook nog maken en mischien een paar beeldjes voor op en naast de spiegel

002_zps739d17bb.jpg

005_zps03ceaf7e.jpg

007_zps06623ff3.jpg

008_zps72ffaf17.jpg

niet alles is perfekt maar voor deze schaal te schratsen vind ik het wel kunnen
voor de volgende ga ik wel andere kanonnen gebruiken deze zijn nageltjes waar ik een stuk van afgeknipt eb maar ga hiervoor plastik staafjes halen
moest je het niet gezien hebben het is de rijzende zon :mrgreen: 82 stukken

Ik ben vorige week woensdag naar het Rijksmuseum geweest en heb een hoop detail foto's gemaakt van oa de schilder Willem van de Velde en de Willem Rex.
Geef maar door als er interesse is, stuur ze dan wel op met WETRANSFER.

spiegels van oorlogsfluiten en namen van deze schepen daar ben ik nog wel naar op zoek want die ken ik ijgelijk niet . van de gewone oorlogs schepen zijn genoeg afbeeldingen te vinden , moest ik er toch nog een nodig hebben geef ik wel een gil

had ze gisteren nog in de matte vernis gezet en hier staat ze naast een gegoten stuk.
ze zijn van 30 ml rizine inhoud
004_zpsc62f0b0a.jpg

002_zps94d9e66b.jpg

001_zpse014168d.jpg

ja ben ik nu aan bezig erik

normaal worden er geen touwen voorzien voor de wand , weet ook niet of dit gaat lukken maar ga wel eens proberen of ik er een lopend wand aan kan hangen en stagen.

Back