Spielwaremesse 2014

Ik ben Roel ooit eens tegengekomen bij 2Brothers RC (10-06-2006, om de één of andere reden zal ik de datum nooit meer vergeten...)
Overigens was ik destijds te overdonderd om nog iets uit te kunnen brengen, maar achteraf gezien was dit dus een goede zet.

Ik wil het proberen Roel maar dan moet je wel komen als ik je tegen wil komen en ook niks moet zeggen.

Je kunt jezelf natuurlijk ook een schop onder je k*nt geven en even cultuur gaan snuiven in Salland. Dan kun je bij mij een bak koffie komen drinken en niks zeggen.
Dat overkomt de meeste mensen trouwen die mijn koffie drinken. Die zeggen daarna een hele tijd niks meer.

Ik ben Roel ooit eens tegengekomen bij 2Brothers RC (10-06-2006, om de één of andere reden zal ik de datum nooit meer vergeten...)
Overigens was ik destijds te overdonderd om nog iets uit te kunnen brengen, maar achteraf gezien was dit dus een goede zet.
Kun je nagaan... En ik had niet eens koffie gezet.
Ga je de tienjarige herdenking over ruim twee jaar nog vieren?

Dan moet je koffie of van heel goede of heel slechte huize komen :mrgreen:

En snuiven, nee dat doe ik niet maar dat terzijde

Hmmm, volgende week woensdag, donderdag en vrijdag al vrij geregeld.... :mrgreen:

Zal ik even snel verplaatsen. Alles opzij gezet, ik was even in de veronderstelling dat we woensdag al weg gingen :rolling:

Die wel maar andere weer niet :mrgreen:

Om een of andere reden zat de 22e in mijn gedachten. Heb jij dat niet eerder tegen mij geroepen Pascal?

Moet ik dus nog een week extra wachten op een gezellig uitje ;)

/berichten even nakijkt

Back