Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
als je niet weet waarom die blades dienen, waarom koop je ze dan?
ja je zal er langere vluchttijden mee halen...
als je kijkt zijn die blades zeer breed en dus zoals je zelf al zegt halfsymmetrisch. de onderkant is vlak, de bovenkant is gebold. bij gewone blades zijn ze alle2 gebold.
verwacht er echter geen heavy 3D mee te doen.
Vergeet niet omdat je dus met een veel lagere headspeed kan vliegen dat je je gascurve lager moet zetten en je regelaar dus meer belast en dus warmer zal worden.
beste is een kleinere pinion steken op je motor
Ik wist wel waarom ze dienen maar vroeg naar mensen die er al ervaring mee hadden zoals u, dank voor de verdere uitleg.
Ik zit nu met 13 t pinion, nog kleiner gaan?
probeer eens te berekenen hoeveel headspeed je zal hebben met bv 80% gas met de diverse pinions.
ik had voor mijn 700 een 8 tands als ik me niet vergis (motor 510 kv, 12S)
ik heb het eens getest met de gewone pinion maar dan moest de esc op 50% dus veel te laag, wordt ie te warm. dan de 8t pinion gekocht maar heb die er nooit meer opgezet omdat heli toen super stond met de gewone blades. en ik ook te lui was zeker om 2 vijzen los en vast te maken?
dus echt echt gevlogen heb ik er eigenlijk niet mee ;-)