spinner = motor

Als ik het zo zie is het niet veel meer dan een buitenlopertje met een vaste klappropadapter/spinner op de as gemonteerd.
Spinner valt ook niet helemaal over de motor, dus je motorschotje moet een stukje binnen de romp vallen om het ding naadloos te laten aansluiten
op de romp.

Geen technisch hoogstandje, spaart enkel de prijs van een propadapter/spinner uit.

Mijn 5 eurocent...;)

Nou, ik zie potentieel... Mijn zwevertjes zijn voor speed400 gebouwd en die zitten zo strak in het rompje dat er geen buitenloper inpast,terwijl dat wel de motor is voor een langzaam model... Dit plak je zo tegen de neus.

Wat zijn we weer lekker conservatief bezig...

Mooi motortje en als het motorschotje iets dieper in de romp gelijmd wordt is dit gaaaf!

Bedankt Ron!

Maar eigenlijk is het gewoon een fietsbel, met daar een spinner opgelijmd? zoiets zo je toch ook zelf moeten kunnen maken;) En dan zo dat de spinner wel aansluit op de romp.

Niemand is daar echter op het idee gekomen en zij wel, en ze doen er ook wat mee. Maar om er meteen azijn over te P!$$en...

Je kan er wel je CG mee op de goede plek krijgen en dan ook nog eens je te lichte pakketje een motordikte naar voren plaatsen. De kans op lood in je romp is dan een stuk minder dus het is zeker een goede aanvulling op het sortiment.

Of het een nuttig produkt is bepaal ik zelf wel. Of je het peop vind is mij worst.

Verkeerde been uit bed gestapt ?
Forum: ervaringen delen, meningen uitwisselen, discussie....
Waar staat dat ik het "peop" vind ?

Niemand is daar echter op het idee gekomen en zij wel, en ze doen er ook wat mee. Maar om er meteen azijn over te P!$$en...

Je kan er wel je CG mee op de goede plek krijgen en dan ook nog eens je te lichte pakketje een motordikte naar voren plaatsen. De kans op lood in je romp is dan een stuk minder dus het is zeker een goede aanvulling op het sortiment.

Ik heb dit idee al veel eerder gezien hoor, In de fmt van heel lang geleden stond ook een grote extra, met de motor voor de propellor, en dan daar weer een spinner over heen, niks nieuws dus, alleen dat ze het nu als een makkelijk monteerbare set verkopen

Kappen jongens...

Back on-topic.

Het is een mooi concept, waarmee nog maar weinig is gedaan. Maar persoonlijk vind ik €45 teveel voor dit motortje...

Grtz Matanza

Het is ook niet direkt iets nieuws, maar dit produkt was nog niet eerder bedacht maar wel in produktie genomen. Een nieuw produkt geeft meer keuze, nieuwe idee-en en weer nieuwe bouwprojekten en daaruit ook weer nieuwe produkten. Hierdoor zijn we de laatste jaren een stuk verder gekomen. Dat we hard vooruit gaan kan ik echt niet zeggen.

Niet uit het verkeerde bed gestapt hoor.
Het laat alleen (weer) duidelijk zien dat Nederlanders niet direkt op innovatie zitten te wachten. Helaas is dit op dit foamyforum ook merkbaar.

Erik schreef:
Het laat alleen (weer) duidelijk zien dat Nederlanders niet direkt op innovatie zitten te wachten. Helaas is dit op dit foamyforum ook merkbaar.

Ach, dat probleem ben je op buitenlandse fora toch ook al tegengekomen ?
In reactie op de post van Ron heb ik mijn mening over het product weergegeven, mee eens of niet, daar kun je op een normale manier over discussieren, daar is een forum toch voor ?
Dat jij dan zonodig je frustraties moet botvieren en enkel met kwalificaties als azijnpissen en peop op de proppen kan komen is jammer, dat je modelbouwforum een "foamyforum vind is ook jammer, daar doe je modelbouwers tekort mee in wiens schaduw jij en ik niet kunnen staan.

(En wat is er mis met foamy-vliegers die lol hebben in wat ze doen ?)

Via Pb kun je mijn telefoonnummer krijgen als je dit wilt uitpraten, in dit draadje verder gaan lijkt me niet zinvol.

Het kan natuurlijk allemaal nog veel leuker:
Geïntegreerd

Baron4.jpg
Baron2.jpg

Omloper

Schneider04.jpg
Schneider03.jpg

Laatst bewerkt:
Dat vind ik wel heel vet, zeker met die prop zo om de staartbuis. Weet niet of het ook nog voordelen heeft?

Back