Spitfire Mk9 Topflite Gold Edition Kit

• Topicstarter Topicstarter filipbriers
  • Startdatum Startdatum
F

filipbriers

Guest
Goeden dag Is er iemand die een nederlandtalige bouwbeschrijving heeft ,in mijn bouwdoos steekt er een engelse beschrijving in en nederlands leest toch nog iets gemakkelijker :yes::yes::help:

topflite levert ( helaas?) alleen engelse bouwbeschrijvingen, ik denk dat je het toch wat moeilijk zult krijgen nu want de teksten die er in staan gooi je niet even in een vertaalmachine om er daarna een logisch antwoord voor terug te krijgen...

@jan brilman

ze staan daar inderdaad digitaal, maar niet in word documenten maar in PDF bestanden, daarvan kan de tekst niet geselecteerd worden. en zoals al door mij gezegd, de teksten die in die handleidingen staan zijn dermate ingewikkeold dat een vertaalmachine er helemaal een pokkezooi van maakt;)

Ja ja weer een spitje erbij ,maar hij staat nog niet in elkaar ,dat zal nog wel een gevloek worden hahaha,maar we gaan toch ons best doen , Heb je enig idee voor de servos,ik had gedacht aan een kilo of 4 ,dat zal wel voldoen hoop ik en dan nog robart retracs als ik ze voor een schappelijke prijs vind op het net , maar in ieder geval toch bedankt voor het antwoord,,,,, moest je nog suggesties hebben ,je mag ze altijd op dit forum zetten thanks filip

Back