SPOED! Vrijdag luchtopnames nodig!

Beste 'drone' liefhebbers!

Morgen (vrijdag 30 mei 2014) hebben wij voor een bruiloft luchtopnames nodig. Van 11:00 uur tot 12:00 uur! Onze eigen DJI Phantom 2 quadcopter kan morgen niet gebruikt worden door het missen van de Zenmuse gimbal.

Wie kan ons uit de brand helpen?
Tips zijn ook welkom!

Tijd: 11:00 - 12:00 uur.
Vergoeding: € 100 + reiskosten

De groetjes van Klei!
Matthias Lycklama à Nijeholt

Gaat hem niet worden nee...

A) De ontheffingsaanvraag kent een doorlooptijd van ca 3 tot 4 weken
B) Indien er überhaupt gevlogen kan worden dient dit minimaal 150m van het gezelschap te gebeuren (tenzij en hoop bla bla bla)...
C) Is €100 de fooi? Alleen de ontheffingsaanvraag kost al €60 en dan heb ik het nog niet over de tijd die ermee gemoeid.

Meer info vind je op onze website...

Die aanhef alleen al:"Beste 'drone' liefhebbers!"...
Niettemin een fijne dag!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een aannames weer, misschien heeft de persoon in kwestie de benodigde vergunningen allemaal al lang geregeld en wil hij alleen een Phantom 'huren'...

Wat een aannames weer, misschien heeft de persoon in kwestie de benodigde vergunningen allemaal al lang geregeld en wil hij alleen een Phantom 'huren'...

Die aannamen is heel simpel.
Zover ik weet is een tug machine en bedrijfs gebonden.

Daarbij ken ik geen bedrijf met een gecertificeerde phantom

Daarbij is het ook heel raar als je als bedrijf gecertificeerd bent en daar duizenden euros aan uitgeven heb om dan hier op het mbf iemand met een Phantom gaat zoeken.

Dan weet je wel beter lijkt mij

Dan hebben we het nog niet eens over de 150 meter regel

https://www.facebook.com/Kleimee.nl
Hmm, vóór 21 Mei wordt de phantom nergens genoemd en zo te lezen was de gimbal wel besteld, maar niet op tijd binnen. Klinkt dit als een bedrijf wat de benodigde papieren in huis heeft en de vergunningen netjes op tijd geregeld heeft?

Kan dus niet.

Je machine word gecertificeerd en daarna mag je geen wijzigingen meer aanbrengen. Ook geen gimbal dus.

Aangezien hij de gimbal nog niet eens binnen heeft kan hij ook niet gecertificeerd zijn.

Laatst bewerkt:
En terwijl hier de discussie weer opnieuw gevoerd gaat worden stuurt iemand met een Phantom een PB en verdient 100 euro voor een uurtje vliegen.

En terwijl hier de discussie weer opnieuw gevoerd gaat worden stuurt iemand met een Phantom een PB en verdient 100 euro voor een uurtje vliegen.

Die kans is idd zeer aanwezig.

Maar hij loopt dan ook alle risico voor 100 euro ;)

Geloof me, dan is 100 euro echt een fooi

Dat is wel echt eng cheap, daar kan DJI nooit tegen op boksen wtf :shock:
Krijgen we nog meer van die vliegende gehaktmolens in de lucht... Of vliegen deze ook allemaal vanzelf terug naar China :confused::p

Back