Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben wel in voor truien en shirts
Ik kan de boel wel tussen putten en a'dam brengen![]()
ik denk dat ze die ook wel willen ophalen als het zover is toch???
gr albert
Hmm, brengt me op een idee.
Onze nationale trots is het gedoogbeleid.
Als ik nou eens de Bulldog coffeeshop vraag om een paar kilo drugs en dat uit ga delen tijdens wedstrijden...
Als je dan 2 rakken kan ronden ben je al eerste...
GJ
Ik zat te denken aan polo's en jacks, oranje
Maar als ik wat weet dan stuur ik wel wat mailtjes rond.
GJ
paintball wapens, krijg je ook nog wat leuke kleuren op je vleugelsken je geen wapenhandelaar..dan is de zooi pas echt compleet..
Er mag een team van maximaal 3 piloten en 1 backup gestuurd worden per land. Dat wil zeggen, als er iemand ziek wordt dan neemt nummer 4 het over voor het team klassement.
Er is ook een individueel klassement dus je kunt best in je eentje gaan. Zoals ik afgelopen keer heb gedaan. Was nog niet eens laatste met plaatsje 24 uit de 36 deelnemers.
Wat betreft uitzending, de KNVvL wil wel een standaard hoog houden en ook een eerlijke verdeling van de beschikbare plekken. Dat wil zeggen, als er dus meer dan 3 mensen willen gaan, dan zal er een vorm van selectie moeten komen.
Denk dat Peter hierover meer kan vertellen.
Er is voor het WK ook altijd een open cup waarbij iedereen mee mag doen. Dus als je als helper mee wilt gaan, kun je tijdens die cup vliegen om je "metaal te testen".
Jos