Sponsoring Nederlands Team

.. Dat de knvvl niet meer meebetaalt is de enige manier om de niet wedstrijd vliegende modelvliegers weer lid te laten worden ...
Was/is dat de redenering Jan? Als dat zo is, mogen we blij zijn dat de meeste (alle?) nationale sportbonden niet die maatregel hoeven te nemen om op zo aan meer leden te komen.

edit: zin liep voor geen meter

Laatst bewerkt:
@ Ron,
in de clubs waar ik lid ben zijn de tegenstanders van de KNVvL bijna uitsluitend de al jaren vliegende mensen welke opmerkingen maken over ongepaste sponsoring..

heb het van horen zeggen dus.

Laatst bewerkt:
sponsoring of subsidie?

@ Ron,
in de clubs waar ik lid ben zijn de tegenstanders van de KNVvL bijna uitsluitend de al jaren vliegende mensen welke opmerkingen maken over ongepaste sponsoring..

heb het van horen zeggen dus.

Van horen zeggen en ook gecheckt?
De KNVvL heeft nooit vliegers gesponsord. Daar hebben we het geld niet voor. De contributie wordt uitsluitend besteed aan onze "binnenlandse" werkzaamheden ten behoeve van alle leden.
Wel is het zo dat we als sportbond aangesloten zijn bij NOC*NSF en uit dien hoofde jarenlang forse bedragen als subsidie uit de Lotto-loterij kregen voor de ploegen die we uitzonden naar WK's en EK's. Helaas is deze mogelijkheid er nu niet meer.

Peter Keim
Commissie Sportzaken

Denk dat ik maar een pannenkoekenhuis op zet hier in Engeland. Dat loopt vast als een trein en met de winst kan ik dan mijn hobby betalen.

:)

Ja van de Sergey's (er zijn er 2). Wat betreft Stinger, geen idee, moet je ze mailen.

Stinger is nog steeds verkrijgbaar bij Sergey. mail adres hieronder.

sergey@dubna.ru

In Belgie betalen we steeds 5.00 € per categorie dat je meevliegt.
F5/7 . F5F / F5B.
Het inschrijvingsgeld gaat naar de organiserende club.
Het inschrijvingsgeld voor een eurotoer is 30.00€ per piloot voor 1 categorie en extra 10.00 € voor als je twee categorieen vliegt (F5B/F5F).
Hier is ook het inschrijvingsgeld voor de club die organiseerd.
De club kan hun kas ook aandikken met snacks en drank dat ze serveren op het terrein tijdens de wedstrijd dag.
Dit ter info.
(Eurotour 2010 in heist op 19/20 Juni.)

grtz.
Luc

Laatst bewerkt:
Van horen zeggen en ook gecheckt?

Peter Keim
Commissie Sportzaken

van horen zeggen: toen we(bestuur van MVCB) als club aan wilden sluiten bij de KNVvL en zowat de helft van de leden wilden opstappen hierdoor, ze motiveerden dit met te zeggen dat ze niet wilden betalen voor wat wedstrijdvliegers..

gecheckt: ja, gevraagd aan de 2 heren van KNVvL welke een presentatie aan MVCB gaven inzake de aansluiting als club. men gaf als antwoord dat er in het verleden wel verkeerde beslissingen waren genomen. dat er in het verleden inderdaad wedstijdvliegers met hulpen en een groep knvvl afgevaardigden naar wedstrijden ging op mooie plekken..

even voor de duidelijkheid: ik heb niets tegen knvvl, ben lid.

Voetbal heeft veel meer exposure, dat komt op TV, staat in de krant etc.
Ik had bijna de DSB als sponsor... maar daar heb ik niks meer van gehoord :-)

GJ

Met dit vliegende tuinlandschapmodificerende-gereedschap is het wellicht beter om Black en Decker, Makita, Bosch, Gardena of Kenwood (keukenmixers) aan te schrijven. Bo-Rent is ook wel wat....

Om voor de leut een F5B in een van die bedrijfshuisstijlen te beletteren.... alsof het een stuk gereedschap betreft...
Yep! 5Kw F5B-kist met 'teuntrimmah-loek'

PS:
Subsidie: is altijd overheid, komt uit de pot belastinggeld met een aantal geldverslindende schijven ertussen (methode Bos).
Sponsering: Komt eigenlijk uit de zakken van de klant (methode DSB), die teveel voor z'n aanschaffen heeft betaald.

Conclusie: Subsponsidieër jezelf :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zou redbull niet willen sponsoren,die doen veel aan sponsoring van extreme sporten.
Of anders go-fast die doet ook veel voor geld verslindende hobby,s.
maar ook bij deze jongens zal er iets tegenover moeten staan,ik denk dat je met een demo of een goede film van F5B je zeker een kans maakt.

groeten ruud

Hoi Ruud, nou dat is eens onverwacht.

Tja, ik moet er nog maar eens rustig naar kijken. Er is vast wel wat te doen. Maar de vraag is, kan ik die tijd niet beter besteden met een uurtje meer te werken.

Jos

Red Bull sponsort niet.
Jaren geleden al eens met Red Bull gemaild.
Ze geven niet eens stickers weg.
Als je het red bull schema wil gebruiken dan moet je betalen.

GJ

De belgen worden op wereldkampioenschappen al jaaaaren gesponsord door een bierbrouwer die ook modelvlieger is...:

http://www.achouffe.be/nl/

2.jpg

Laatst bewerkt:
Hmm, brengt me op een idee.
Onze nationale trots is het gedoogbeleid.
Als ik nou eens de Bulldog coffeeshop vraag om een paar kilo drugs en dat uit ga delen tijdens wedstrijden...
Als je dan 2 rakken kan ronden ben je al eerste...

GJ

hoi
even een vraag
om hoeveel tshirts en evt truien zou het gaan??
kan eens kijken of ik iets kan betekenen

gr Albert

Back