sponsors?

moet je sponsers hebben als je met een wedstrijd mee wil doen.

hebben jullie ook sponsors hoe zijn jullie er aan gekomen?

rick

ik ben m'n eigen sponser,

als je goed klassement rijdt zou je eens kunnen denken aan sponser, die zal vanzelf wel komen dan denk ik, daarvoor zal je elk jaar jarig moeten zijn elke nieuwjaar nieuwjaar vieren en elke week zakgeld krijgen om geld te hebben :lol:

Moeten is er nooit bij, het probleem bij deze sport is wel dat de prestaties gekocht kan worden in de vorm van betere spullen en dus op een gegeven moment sponsors handig kunnen zijn om je de laatste trap naar de top te geven.

Ik heb door de jaren heen alles op eigen kosten gedaan. Af en toe kreeg ik van mijn winkelier wel eens wat of tegen gereduceerde kosten (spullen voor hem niet goed meer oid) maar veel altijd zelf betaalt.

Zo'n 15 jaar terug wat testwerk gedaan voor een bedrijf wie 2 jaar geleden weer eens aan kwam kloppen met de vraag om weer daarin mee te werken wat mij pas vorig jaar een echt gesponserd jaar gaf.

Maar met een sponsordeal moet ook een deel van jezelf komen, namelijk goede rij-prestaties. Zonder prestaties zal het moeilijker worden en als je eenmaal de sponsor hebt wordt ook van je verwacht om meer te presteren.

Je hoeft geen sponsor te hebben om snel te zijn. De 19T klasse is daarom zo mooi. Vooral als men met een vaste clubmotor gaat rijden, dan zijn de snelheid verschillen niet zo groot.

PS: Ik zelf heb wel 1 soort van sponsor, maar dat is voor mijn site www.rctouring.nl : www.m-auto.nl is de sponsor, maar zij maken helaas geen rc-producten alleen hun magazine. :D

Volledig eens met Roelof. Jij mag met spulletjes van jou sponsor rijden, maar daar moet natuurlijk wat tegen over staan. Hun kleding dragen, Hun spullen promoten. Maar het liefst zien ze dat jij met hun spullen resultaat behaalt. Sterker nog dat gaan ze verwachten van je.

Maar nee je kunt zo naar een club toe zonder enig sponsor, Hooguit je eigen portomonee :mrgreen:
Het zou een elite sport worden als je enkel gesponsord wedstrijden mag rijden.

Hoe kom je er aan. Je kunt zelf eens mensen benaderen, maar dat valt niet vaak in goede aart. Je moet van goede huize komen om dan wat aan de haak te slaan. Vaak wordt het ook als opdringgerig gezien. Nee de meeste sponsors komen naar jou toe. Die zien jou rijden of jou spullen en komen dan op jou af. Ga je het zelf regelen wordt het allenmaal lastig. Het kan wel, maar succes is niet gegarandeerd.

Groet Robert

oke bedankt!
ppff... gaat vast lang duren voordat ik ooit een sponsor heb

ik heb nog nooit op een baan gereden maar ik ga nu overstappen op electro wedsrtijd;)

bedankt voor de info.

rickky zei:
oke bedankt!
ppff... gaat vast lang duren voordat ik ooit een sponsor heb

ik heb nog nooit op een baan gereden maar ik ga nu overstappen op electro wedsrtijd;)

bedankt voor de info.
als je echt echt echt talentvol bent niet, maar zo zijn er niet veel
anders veeeeeel oefenen!
maar het belangrijkste is dat je plezier hebt!

rickky zei:
moet je sponsers hebben als je met een wedstrijd mee wil doen.

hebben jullie ook sponsors hoe zijn jullie er aan gekomen?

rick
welnee, af en toe krijg je wat stickers als je iets koopt, dat is opzich al een sponsoring, maar als je gesponsord wil worden moet je ook wel wat presteren :P

Back