spray test

Meestal plaats je de link er even bij ;)

Maar.... je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn laatste mail :)

Joepie !!! We gaan weer !!! De pinda's en het geeigende drankje staan al klaar. Nu nog even de honden van de bank schoppen....
Mart, kom even uit je kouwe hok.... mag je niet missen... :-)

Joepie !!! We gaan weer !!! De pinda's en het geeigende drankje staan al klaar. Nu nog even de honden van de bank schoppen....

niet direct zo doen... dit ziet er toch al een stuk beter uit??:
full

Gewoon doorgaan Lisand.

Laatst bewerkt door een moderator:

Hè, wat jammer dat ik overmorgen weer aan het werk moet....

Wat nou "test"? Die speciale "spray-techniek" was toch al helemaal uitgedokterd? (nog net niet gepatenteerd) En die hele turbine had toch al gelopen en was toch al getest? Op de universiteit nota bene. Waarom dan zelf nog op straat gaan staan klooien?

En die compressor kan ik op geen enkele ontwerptekening, noch de foto's van het prototype die Lisand heeft gepost terugvinden.
Deze daarentegen wel (let op de titel van de foto: "turbine en compressor fan")
full

Ook opvallend: alle andere onderdelen zijn op dezelfde tafel gefotografeerd en de compressor hierboven weer heel ergens anders.

Laatst bewerkt door een moderator:
Yesssssssssssssssssssssssssssssss

Ook ik heb de borrelnoodjes enz enz in huis en zit op het puntje van men stoel, nog ff de hond uitlaten en we KUNNEN weerrrrrrrrrrrr

Gr Japioooooooooooooooooo

Back