Springer Multi Tug

Ha,ha,ha, je moest het gezicht van mijn liefste eens zien toen ik dat voorstelde! Dat gaat m (helaas) niet worden. Ik had er wel wat voor over om haar een opbouw te laten bouwen!

Dat moet je ook een beetje subtiel aanvliegen en brengen als sociale bezigheid met het gezin enzo, dingen die vrouwen graag willen horen. En dan lukt het prima hoor:
full

..Zie je wel? :D

Laatst bewerkt door een moderator:
ja toch, iedereen blij, want ieder zijn eigen scheepie. genoeg voor de kleintjes om te zeggen van: KIJK, die heb ik geverfd pap!!!!!

Dat moet je ook een beetje subtiel aanvliegen en brengen als sociale bezigheid met het gezin enzo, dingen die vrouwen graag willen horen. En dan lukt het prima hoor:
full

..Zie je wel? :D

Wat een geinige scheepjes zijn dat! Waar komen die vandaan? Mijn lief kon je reactie wel waarderen! THX!

De laatste loodjes

De Springer Multi Tug 1:50 is gereed voor haar dienst bij SMG! Alleen het bluskanon is nog in bestelling en moet nog op het dak van de brug. Hier gaan we een boel plezier mee maken bij de werkschependag!

full

full

full

We hebben het nog wat druk met school en onze ontwerpen en uitvoering van de opbouw 1:24 en 1:20 wordt vakantiewerk.

De billen nat

full

Hier worden we helemaal vrolijk van, wat een super chille vaardag! Lekker kunnen varen en anderen 'een beetje' geholpen :twisted:.

Het is werkelijk een leuk bootje.
Maar als ex zeevarende wordt dit een kop en kont bootje genoemd.
Laat je niet afschrikken door mijn uitspraak hoor , nogmaals je hebt een pracht schip weten te bouwen.
gr
Rins

Back