Springer Tug in opbouw

• Topicstarter Topicstarter Edwin Roethof
  • Startdatum Startdatum
E

Edwin Roethof

Guest
Naast de SMitBarge , hebben wij nu tekeningen verkregen (zonder afmetingen :confused::???: ) van een Springer Tug's.

Momenteel druk achter de afmetingen zoekend om de tekeneingen gereed te maken.

In dit verslag zal ik weer geven dmv fotos hoe we te werk zullen gaan.
Iddeén sugesties etc etc altijd welkom

hierbij een idee wat wij in onze hoofd hebben.
DSC07502.jpg

Springer tug is 18""x8"oftewel 450x220 mm.

zover ik begrijp dmv google en zoek functie hier zijn dat de standaard springer tug afmetingen?

we gaan zo eens poging wagen om de tekeningen uit te printen en de "geleende" bouwverslagen .

nu nog even goed verdiepen in de elektro gebueren voor de Springer Tug in aanbouw , daar waar deze straks de "Smit Barges" zal duwen

onderbouw staat al in elkander (de grofbouw).

zo even foto's maken als hij uit de klemmen is en blijft zitten. :S

heeeel wat voorbeelden gevonden doormiddel van google
we zijn tog nog wel even druk met de romp en spullen zoeken voor de atributen en details.

Zoals in een andere bouw toppic van me staat maken wij de spullen Allemaal van afval of wat door men aangezien word als afval.

nu aan het kijken voor wat rand dingen zoals werkend liertje etc etc

bakken moeten even goed drogen, dus tijd zat om te kijken naar leuke intresante dingentjes

besloten om onderstaande proberen te evernaren , of dan wel deze als richtlijn te gebruiken.
DSC08455.JPG

Momenteel staat de onderzijde van de boot geheel al klaar en met laagje plamuur te drogen.
Idem de SMit Barge's (inmiddels 2 stuks)

inmiddels beginnend aan een 2de Springer Tug .
alle fotos worden momenteel geuploaded naar photobucket en duur nog wel eventjes :S.

vanavond zal ik even een reut fotos plaatsen.

Ohjee, we hebben weer een zwaar geval van bouweritis er bij :D
Wees gerust, het is een besmettelijk en hardnekkig virus :) Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan maken!

@setsunakaede

Het is idd een hardnekige virus , en zeer verslavend.

maar goed,
daar alles inmiddels verlijmd is . (casco romp)

moeten we een paar daagjes wachten , dit houd in dat we weer achter de schetsboeken en tekeningen gaan kruipen en weer druk in de weer gaan met lineaal en pen.

Gisteren avond poginig gewaagd om wat belast te maken en naar eigen mening is dit redelijk gelukt.

balast is omgesmolten lood in vorm van een "bar/staaf" en zijn ongveer net zo groot als een aansteker.
Gewicht is nog onbekend , daar de keuken weegschaal weigerd mee te werken. (baterijen zijn leeg en geen voorhanden ,geschat 250 gram p.s.)

Nu aan het werken (wel thuis :D ) , maar zal vanavond even het een en andere posten.(van begin tot heden)

De foto's die ik geupload had naar photobucket waren een beetje te groot en te veel.

Back