Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zo.. ff de regelaar er tussen uit gehaald. de motor wil heel snel voor uit als ik hem op de accu zet!
dan is het toch de regelaar?
Ik geloof dat met name Harm (Baggeraar) de moed heeft opgegeven, nu... Zeker als ie dit leest:Dat is wat een paar pagina's terug ook is getracht je uit te leggen, vandaar de frustratie dat je door bleef knutselen zonder plan van aanpak. :wink:
Ik moet toch zeggen dat hier voor jou, Thijs, een wijze les uit te trekken valt:zo.. ff de regelaar er tussen uit gehaald. de motor wil heel snel voor uit als ik hem op de accu zet!
dan is het toch de regelaar?
Ik geloof dat met name Harm (Baggeraar) de moed heeft opgegeven, nu... Zeker als ie dit leest:
Ik moet toch zeggen dat hier voor jou, Thijs, een wijze les uit te trekken valt:
Stel een duidelijke gedetailleerde vraag en zet duidelijk neer wat je doel is.
Je ziet dat het effectiever is wanneer je eerst rustig een paar keer de antwoorden goed had gelezen.
Ga pas daarna met de antwoorden die je krijgt zorgvuldig aan de slag, je ziet, dit had dan sneller opgelost geweest.
Daarbij komt nog dat mensen minder snel geneigd zijn om je nog weer te helpen, immers: Ze lijken tegen een bakstenen muur te praten.
Het viel/valt me namelijk op dat je de antwoorden lijkt/leek te negeren en gewoon je eigen pad ging. Mag, maar vraag dán geen hulp.
Dat scheelt de meeste leden een hoop werk (goede raad geven) en een hoge bloeddruk omdat ze zich frusteren het voor niets te doen (de goede raad hadden ze net zo goed niet kunen geven).
Ik wilde dit toch even gezegd hebben.
Ik geloof dat met name Harm (Baggeraar) de moed heeft opgegeven
ja klopt. dan ga ik niet solderen. ik kan dan beter ff om elkaar heen wikkelen etc
Niet om elkaar wikkelen, netjes stekkers of een kroonsteen ertussen of toch solderen![]()
Als hij dan toch niet goed contact maakt denk je dat de regelaar kapot is, terwijl er slecht contact is.
Heb je geen kroonsteen liggen?