springer Tug

1395252_219566201543180_1085800019_n.jpg

een fotootje.

en het is 40 MHz

ik heb ook een ander idee voor de cabine zeg maar. nu kan ik de gehele cabine er af halen. maar dan hoeft het water een keer over het dek te gaan of er zit al water in. dus nu heb ik een ander idee.

1472032_227719870727813_1576076218_n.jpg

het rode is een plankje die vast geplakt word over het hele gat gemaakt zodat het water daar tegen aan komt en niet meteen door de kiertjes naar binnen gaat. want zoals de cabine nu is blijver er kiertjes waar water door heen kan

Je kan ook een opstaand randje op je del maken waar de opbouw die je nu al hebt overheen kan zetten. Word vaker zo gedaan en werkt perfect!

of je zorgt dat de cabine op rubberstaat geklemd. binnenband ofzo. klemt het ook goed af sowieso spatwaterdicht.

Gr Thom

idd eerst inbouwen en dan het dek erop ;) en vergeet niet de binnenkant te impregneren met epoxy, lak o.i.d. voor bijv. als er een beetje water in komt, dat je houtrot en andere problemen voorkomt.

Gr. Sam

zou je kunnen doen (in vorm schuren) en een gat er in boren met een kolomboor om recht te boren een staafje RVS er in, een hol buisje in de boot maken(Goed verankeren in een blokje hout o.i.d.) waar dan dus het asje van het roer uit komt waarop weer een roerarmpje komt die je verbind met een ijzerdraadje naar de servo. kortom, als het je eerste boot is, kan je er beter eentje kopen ;)

Back