En welke spanning heb je dan gemeten?
Er worden oplossingen gegeven en vragen gesteld om je te kunnen helpen, maar je ratelt maar door.
Probeer nu eens de helpers te volgen ipv heen en weer te stuiteren.
dat gaat niet lukken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En welke spanning heb je dan gemeten?
Er worden oplossingen gegeven en vragen gesteld om je te kunnen helpen, maar je ratelt maar door.
Probeer nu eens de helpers te volgen ipv heen en weer te stuiteren.
Via de achterkant kun je er vaak wel de pennen van de multimeter in steken
Of je duwt er een dun kabeltje in een doet die om de pennen van de multimeter
is er anders ook nog iets ander's wat ik eerst moet proberen??
Als de accuspanning zelf inzakt, dan is de accu niet goed. Als de accuspanning goed blijft op dat moment, maar de spanning op de motor is veel lager, zelfs bij volle aansturing, dan is er wat met de regelaar.
geen gas meet de multimeter 8.01 v
vol gas geeft geeft ie 7,94 v aan.
precies.je begrijpt me niet
Blij dat ik oordopjes inhad, Harm...Lezen!
van de eerder gegeven antwoorden.
@ Harm: Waarschijnlijk NiMH of misschien nog NiCD, bedrijfsspanning 7,2V volgeladen 8,4V
Thijs zegt dat er 6.6 op de accu staat, dan is het vast geen 1.2V per cel.
Vandaar mijn vraagteken.![]()