springer Tug

het bleek de schroef te zijn ;-)

binnenkort kunststof schroeven bestellen (messing is te duur om mee te gaan proberen)
voor de rest is ie wel af ;-)

word niet warm :D
zit ook een vertraging van 1 op 6 op(dus als het goed is kan ie nog grotere schroeven draaien) maar morgen eerst maar eens kijken hoe ie vaart met deze schroef

nou de test is gedaan..

de motor heeft wel genoeg power.. maar echt veel vooruit komen wil ie niet :( de boot is ong 2,10 kilo met opbouw er bij, heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? de motor word overigens niks heet. er staat 8,4 v op de accu

succes thijs! wel filmen hè!

nee :D

grapje tuurlijk

nee die heb ik niet

Tuurlijk, filmpje zou er worden gemaakt:rolleyes:

Dit zijn altijd een soort gok topics.

Waarom komt je bootje niet vooruit?
Kan zoveel zijn, maar ja een fotootje of filmpje heb je er niet voor over om te maken.

1- te kleine schroef
2- motor draait te snel en schroefje slaat dol.
3- accu is bijna leeg.
4- koppeling slipt.
5- er zit rotzooi in de schroef, wier etc.
6- enz. enz.

Zoek maar eens een leuk nummer uit, door alleen te zeggen dat het bootje niet vooruit komt, daar hebben we niks aan.

Jan

schroef is 1 mm kleiner dan de motor. wier zit er niet in. accu zit 8,4 v op. de koppeling slipt niet.
filmpje zou gemaakt worden als ie "goed" werkt

filmpje heb ik het er wel voor maarja.. niemand was mee die een video kon maken. wat ik ook kan doen is 14 sep de vaardag af wachten, en daar vragen wat er aan de hand zou kunnen zijn

Het enige wat je nodig hebt om een filmpje te maken is een stok die je in de grond steekt en een rol tape om je telefoon er aan vast te tapen ;)

Back